Flybilletter til Nepal
Fra : Bondehuset

Dato : 13-02-03 14:22

Da vi skal en tur til Nepal, ønsker jeg at vide hvor køber vi de billigste
flybilletter.
Med venlig hilsen
Bjørn Hansen

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 15-02-03 14:02

De billigste billetter plejer at være med Aoerflot via Moskva.
Spørg hos Jysk Rejsebureau (Århus 8618 2488 eller Kbh 3311 1616) - de kan
give dig priserne for de forskellige flyselskaber.

/Pernille

Fra : Hafez Al-Assad

Dato : 16-02-03 15:36

Jeg ville seriøst genoverveje at tage til Nepal. I det seneste år har der
periodisk været uroligheder i Nepal iform af kampe mellem maoisterne og
politiet, som følge af at medlemmer af konge familien blev dræbt
Martin