Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 9500 oc SKAL SES
Fra : Jack Nielsen

Dato : 13-02-03 09:33

Jeg har hørt man kan modde dette kort til at køre hurtigere end 9700.
Hvordan og hvilket kort skal man købe ?

Sapphire 9500 pro evt. ????

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-02-03 11:10

Jack Nielsen wrote:
> Jeg har hørt man kan modde dette kort til at køre hurtigere end 9700.
> Hvordan og hvilket kort skal man købe ?
>
> Sapphire 9500 pro evt. ????

Når nu du laver sådan en billig overskrift, jeg troede du gav et link
til et fantastisk overclock, så gider jeg ikke svare direkte. Kig lidt
tilbage i gruppen, emnet har været vent en del gange på det sidste.
Eller søg med google på 9500 mod 9700 eller noget i den stil.

Mvh

Bruno

Fra : lars

Dato : 13-02-03 11:12

sapphire radeon 9500 PRO med 128 Mbyte
skulle efter sigende være fremstillet på et 9700
printkort, men de har fået et krav fra ati
om at stoppe med at lave dem, så du
skal nok være hurtig nu, hvis du vil nå det.

http://www.rage3d.com/reviews/Sapphire/sapphire9500p/

(Hacking RADEON 9500 to become a RADEON 9700 )
http://www.digit-life.com/archive.shtml?20030105

PAS PÅ MED AT LODDE PÅ DIN GRAFIK PROCESSOR !!!!!!!
(jeg ville IKKE gøre det )

det skulle dog også være muligt at
lave den om med et software hack i rivatuner
http://www.guru3d.com/comments.php?id=1090&category=1

diverse links

http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1041838349
http://forums.designtechnica.com/showthread.php?threadid=920

hilsen lars

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 13-02-03 12:23

"lars" <xxx@xx.xx> wrote in message news:b2fqvn$10e2$1@news.cybercity.dk...

> sapphire radeon 9500 PRO med 128 Mbyte

Ikke PRO udgaven men Sapphire 9500 128MB RAM.

Mads Holmer-Jensen