haynes electrical manual
Fra : Allan Jørgensen

Dato : 13-02-03 08:41

vil bare sige at www.biltema.se under fyndbutik / bil / biltillbehør inre / sælger haynes elektriske manual til motorcykler for 98 kr normalpris 198kr.
den kan kun bestilles over nettet....
gad vide om det så er i svenske kr eller danske man betaler nå den også ligger i næstved?

Allan(fzr600us)

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 13-02-03 08:45

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk.> skrev i en meddelelse news:I_H2a.83681$Hl6.7767359@news010.worldonline.dk...
de har også disse fire hos biltema:
Kawasaki 900, 1000 Fours 73-77 73-222 98,00 kr
Trimningshandbok 4-takt 73-275 98,00 kr
Kawasaki 650 Four 76-78 73-373 98,00 kr
Yamaha XJ650, 750 Fours 80-84 73-738 98,00 kr
Honda CBX550 Four 82-87 73-940 98,00 kr

Allan(fzr600us)

Fra : Bjørn S

Dato : 13-02-03 09:00

Allan Jørgensen wrote:

> vil bare sige at www.biltema.se under fyndbutik / bil / biltillbehør inre /
sælger haynes elektriske manual til motorcykler for 98 kr normalpris 198kr.
> den kan kun bestilles over nettet....

Hej Allan,
godt tilbud indtil jeg kom til kassen, men så at der kom et
ekspeditionsgebyr på SEkr. 127,- oveni, så det er nok noget med at handle
stort ind når man først er der

/Bjørn

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 13-02-03 09:16

"Bjørn S" <bjosko@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:b2fj9k$67u$1@abbeden.bunk.cc...
> Hej Allan,
> godt tilbud indtil jeg kom til kassen, men så at der kom et
> ekspeditionsgebyr på SEkr. 127,- oveni, så det er nok noget med at handle
> stort ind når man først er der

av for søren, var derinde i lang tid for at se om der var mere man nu kunne bruge, og så fandt jeg selv ud af det, føj for et gebyr

hmm spar 100 kr og betal lige 127kr i ekspeditionsgebyr..... bondefangeri

allan(fzr600us)