V-force membran
Fra : Jakob D

Dato : 12-02-03 22:42

Er der nogen der kender til billige priser på V-force membranèr til 2 takts
maskiner herhjemme?
(US pris 130 Dollars)

Mvh Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 13-02-03 16:07

"> Er der nogen der kender til billige priser på V-force membranèr til 2
takts
> maskiner herhjemme?
> (US pris 130 Dollars)

Topracing www.topracing.dk sælger dem til 1849 kr.

Mvh Ronni
www.team-sneglefart.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-02-03 16:23

Ronni Kristensen wrote:
> Topracing www.topracing.dk sælger dem til 1849 kr.

Kan man ikke få den slags til en gammel RD350'er i nærheden af
danmark? :)
(det kan man jo godt, de koster bare alt for meget til at det vil
kunne betale sig

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 18:30

In article <slrnb4ne36.6q.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

> [...]
> danmark? :)
> (det kan man jo godt, de koster bare alt for meget til at det vil

Du ska' ha' Boyesen Power Reeds!

www.boyesen.com

Til Ronni:
V-force er det ikke noget scooter-stuff til overpris?
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-02-03 19:27

Hekto wrote:
> Du ska' ha' Boyesen Power Reeds!

Nogle siger at de stinker... men jeg har nu skrevet til topracing og
hørt om de måske kan skaffe et sæt..

(ks-motor, der er dansk impotør ifølge Boyesen.com gider ikke svare
på mail, så dem gider jeg ikke handle med..)

> V-force er det ikke noget scooter-stuff til overpris?

V-force er da ret sejt :) desværre koster et sæt til en RD ca. mellem
3500 og 4000kr ...
og det man får ud af det kan nok vindes på bedre måder.

(Reserve-motor, "2 stroke powertuning bogen", lidt læsning på et
par artikler om tuning af RD350, lidt sund fornuft, en dremel,
et svejseapperat, lidt matrialer til expansionspotter, og måske
en reservemotor mere ;)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 19:35

In article <slrnb4nosb.6q.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Nogle siger at de stinker... men jeg har nu skrevet til topracing og
> hørt om de måske kan skaffe et sæt..

En del kører med dem.
Køb dem på postordre i udlandet. De er ikke så dyre.

> V-force er da ret sejt :) desværre koster et sæt til en RD ca. mellem
> 3500 og 4000kr ...
> og det man får ud af det kan nok vindes på bedre måder.

Boyesen har også hele membranblokke.

> [...]
> par artikler om tuning af RD350, lidt sund fornuft, en dremel,
> et svejseapperat, lidt matrialer til expansionspotter, og måske

Det kræver vist mange reservemotorer!
Inden du starter, ville jeg nok investere i en frisk krumtap og
stempler, så de mange timers arbejde på cylinderne ikke bliver til en
halvt sammenrørt legering af aluminium og jern! ;0) eller :o{

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-02-03 19:43

Hekto wrote:
> Boyesen har også hele membranblokke.

Jah.. men de er også temmelig dyre, så ville jeg nok hellere have
V-force, Boyesens RAD-valves virker lidt mindre hightech ;)

> Det kræver vist mange reservemotorer!

Nejda, man skal bare regne/slibe rigtigt :)

> Inden du starter, ville jeg nok investere i en frisk krumtap og
> stempler, så de mange timers arbejde på cylinderne ikke bliver til en
> halvt sammenrørt legering af aluminium og jern! ;0) eller :o{

Det er muligvis en meget god ide.. men jeg starter nu nok slet ikke,
og hvis jeg gør bliver det nok en mild tuning(lidt cylinderarbejde,
et par potter og optimering af forbrændingskammeret), og stadig på en
reserve-motor;).

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 20:26

In article <slrnb4npq8.6q.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Nejda, man skal bare regne/slibe rigtigt :)

Det var nu mere sidste afsnit jeg henviste til!!! *LOL*

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 17:30

> [...]
> danmark? :)
> (det kan man jo godt, de koster bare alt for meget til at det vil

Du ska' ha' Boyesen reeds!
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 * ??? GS450 m 2-1 ???
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 17:29

In article <3e4bb48e$0$71653$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ronni@kristensen.tdcadsl.dk says...

> "> Er der nogen der kender til billige priser på V-force membranèr til 2
> [...]

Hva' er der nu galt med Boyesen Reeds????
Det må da være noget scooter-stuff til overpris???

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 13-02-03 20:49

> Hva' er der nu galt med Boyesen Reeds????
Ikke noget, de er vel gode nok.

> Det må da være noget scooter-stuff til overpris???
Nej, de er vist rimelig gode. Se evt her http://www.mototassinari.com/

Mvh Ronni
www.team-sneglefart.dk

Fra : Hekto

Dato : 13-02-03 23:11

In article <3e4bf6cc$0$13184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ronni@kristensen.tdcadsl.dk says...
> Nej, de er vist rimelig gode. Se evt her http://www.mototassinari.com/

I flg. kurverne giver de under 5%.
Der er ikke nogen momentkurve. Der skal ikke så meget til at få øget
ydelsen 5% på en 2T'er; men det er nomentet ved lave omdrejninger der
er interessant, i de fleste tilfælde.

Fra : Jakob D

Dato : 13-02-03 21:54

> Topracing www.topracing.dk sælger dem til 1849 kr.
>
> Mvh Ronni
> www.team-sneglefart.dk

Ja, så bliver det i USA, når det blir` aktuelt, det er jo halv pris næsten.

Mvh jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Brian Lænø

Dato : 14-02-03 15:52

"Jakob D" skrev

> Ja, så bliver det i USA, når det blir` aktuelt, det er jo halv pris
næsten.

> Mvh jakob D
> www.supermotard.dk

Husk der kommer forsendelse, told og moms på prisen.
Du skal også betale moms af forsendelsen.

--
Brian
Cagiva Elefant 750