Enduroløb på Eurosport
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-02-03 21:49

Jeg så noget halløj fra Frankrig her mandag aften tror jeg det var. Mener de
sagde det var et Enduro løb. JEg er sq ik så meget inde i de forskellige
slags løb.

Men hold da kæft det var sjovt at se på. Der var vist et par tusinde på en
16-17km lang bane, som var godt sandet . De væltede mildest talt rundt i
hinanden, og lå flere steder i lag. :) Og da så de kom i mål, stod de første
3-4 fuldvoksne crosshoveder, der lignede nogle der havde siddet i sandkassen
hele dagen. Alle sammen græd, fordi de ikke havde vundet :) Jaja - måske et
præsticefyldt løb, men alligevel ..

Er der nogle der har rippet lidt klip fra det løb ?? Så vil jeg gerne have
det.

Mvh Thomas

Fra : Søren Lindholt

Dato : 12-02-03 23:39

Thomas Buus Andersen wrote:

> Er der nogle der har rippet lidt klip fra det løb ?? Så vil jeg gerne
> have det.
>
> Mvh Thomas

Ja for satan også jeg så at det havde været!!! GRRRRR
Det er et værre løb, som arrangeres af de samme som holder Dakar-ræset:
http://www.dakar.fr/touquet/2003/us/

Der har været et par beskrivelser i Bike gennem tiden, bl.a. en af deres
skribenter der var med i løbet, og blev kørt ind i af en anden kører.
Citat om dagene efter løbet: "Jeg har ikke haft så ondt siden min bedstefar
bakkede over mig i indkørselen da jeg var dreng"

Søren