installation af office2k på terminalserver
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 12-02-03 21:46

når jeg forsøger at installere office2k på en terminalserver får jeg en
dialogbox som fortæller at jeg ikke kan installere office2k på en Ts uden at
anvende tools på
www.microsoft.com/office/ORK

her kan jeg ikke finde nogle tolls som hjælper mig. ved nogen her hvordan
jeg installerer en office2k på en terminalserver.

office97 er ingen problem

finn

--
--- CykelSmeden.... edb på gadeplan

Hvis intet er anført, taler jeg om RH 7.1
og når jeg spørger, er det bare fordi jeg ved for lidt!

Fra : Henrik

Dato : 14-02-03 23:31

Hej Cykelsmed

Kan nedenstående bruges