Svar til Connie Toft
Fra : bingo

Dato : 12-02-03 19:03

Hej Connie

Dine svar er fint læsbare her ( 2 gange) . Måske du ikke er klar over,
at du skal klikke på den pil med et + ud for det emne du svarer på,
derved kommer du ind og ser de svar der er lavet på emnet. Hvis du ved
alt om det , så kan jeg ikke svare på hvorfor du ikke ser dine egne
posts ??????

Mogens

Fra : connie-toft

Dato : 12-02-03 21:58

Nu er jeg PÅ igen!!!!
Men ikke før idag! Prøvede skam at lukke ned og starte forfra. Den s.... PC,
vil ikke altid som jeg!!!
Men tak hjælpen!

--
Connie