Nitrox instruktør / kursus søges
Fra : Morten Dall

Dato : 12-02-03 16:57

Hej vi er mange på Loland falset, der meget gerne vil have et Nitrox kursus,
og gerne via DSF (men det er ikke et krav)

nu er problemet så at jeg syntes det er helt urimeligt at forlange ca 1500,-
for sådanne et kursus, vi er nok ca 20. så det bliver jo til mange penge for
at en instrruktør skal bruge en weekend, nu høre jeg så priser her i NG på
500,- til 650,- og det er jo noget helt andet, så hvis du er instruktør
eller har været på et kursus i den pris klasse, så er jeg meget interasseret
i at høre om det, og jeg vil gerne have nogele navne og tlf nummer på nogle
instruktør.

PS. de jydske skal ikke holde sig tilbage, for vi skal til Als i uge 27 og
dykke så det kunne også vare noget vi tog der over.

på forhånd tak.

mvh Morten Dall

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-02-03 20:17

Hej Jan

Det kan vi som godt finde ud af også i DSF regi.

Mvh.

Jan Rasmussen
CMAS *** instruktør
CMAS Adv. Nitrox instruktør

Fra : Arne

Dato : 12-02-03 22:13

> [...]
> 500,- til 650,- og det er jo noget helt andet, så hvis du er instruktør

Husk at den pris jeg gav omkring 500 kr. ikke inkluderede mine dyk idet jeg
ikke tog lysekilde turen som en kursusafgift, idet jeg ligeså godt kunne
have deltaget i turen som alm. luft dykker.
Hvad dækker de 1500?? Er det inkl. gas og 2 båd ture eller hvorledes ??

Arne

Fra : Søren Ravn

Dato : 13-02-03 10:26

> [...]
interasseret
> i at høre om det, og jeg vil gerne have nogele navne og tlf nummer på

Torben Tang fra Sønnerborg har uddannet mig for 650kr
Ellers er Søren Børresen fra Vandhunden i Odder også en mulighed.

Måske er der flere ?

Søren Ravn