Telefon med rumovervågning?
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 12-02-03 15:16

Hej.

Jeg har i denne uge set en tilbudsavis, hvor der var en bordtelefon
med en tilkoblet rumføler. Pointen var så at der blev ringet til et
nr., hvis rumføleren blev aktiveret.

Telefonen kostede knap 400 kr., men nu kan jeg dælme ikke huske hvor
det var. Kan en eller anden hjælpe med hvor det er den sælges?

Mvh. Brian

X-postet til dk.teknik.telefoni og dk.forbruger

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-02-03 16:00

Brian B. Christensen 's insignificant opinion was stated in:

> [...]
>
> Telefonen kostede knap 400 kr., men nu kan jeg dælme ikke huske hvor
> det var. Kan en eller anden hjælpe med hvor det er den sælges?

Var i jem&fix i sidste uge, der var også en telefon med rumføler og alarm.
Kan ikke huske navn eller pris, men det er da et forsøg værd..

/Sune

Fra : GiWeo

Dato : 12-02-03 17:11

Hejsa

Er i det Harald Nyborg katalog der lige er dumpet ind af døren.....

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 12-02-03 19:07

On Wed, 12 Feb 2003 17:11:06 +0100, GiWeo <giweo@hotmail.com> wrote:

>Er i det Harald Nyborg katalog der lige er dumpet ind af døren.....

Jeps. Der var den. har vadet alle andres hjemmesider igennem for at
finde det. Men der var den.

Nu kommer jeg dog i tvivl om det er en "almindelig" alarm som giver en
høj lyd, der er på telefonen eller om den ringer op til et nummer ved
alarm. Men det må jeg jo tjekke op på.

Tak for hjælpen.
--
http://www.patricia-brinch.dk
http://www.zelinski.dk

Fra : John B. Jensen

Dato : 14-02-03 10:30

"Brian B. Christensen" <not@for.public> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nu kommer jeg dog i tvivl om det er en "almindelig" alarm som giver en
> høj lyd, der er på telefonen eller om den ringer op til et nummer ved

*** Den gør begge dele, eller én af delene - det kan du selv programere den
til....

Fra : acm

Dato : 14-02-03 23:49

Jeg kan ikke finde den i mit seneste HN-katalog? Kan man få et sidetal?
Kataloget jeg har er januar-februar udsalg.

Hilsen Jacob

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-02-03 19:28

On Wed, 12 Feb 2003 15:15:48 +0100, Brian B. Christensen
<not@for.public> wrote:

TDC har en til 14-1500 kr.
http://www.teledanmark.dk/butik/uge_46/htm/opslag_02_03.htm

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : John B. Jensen

Dato : 13-02-03 13:20

TDC's enhed er storebroren, hvori der kan tilsluttes _flere_ andre
_trådløse_ enheder.

John