cb 550 78
Fra : Nymark

Dato : 12-02-03 10:55

hejsa!

jeg er ejer af en 78 honda cb 550 der overhovedet ikke kan starte hvis ikke
den får en skud start gas når den først kører går den upåklageligt, efter
stop går der 5 min så skal den startes med gas igen!?, nogen der kunne
hjælpe med fif til hvad det kunne være.det skal siges at motoren er lavet
for 1 år siden kun kørt 8000 km siden.

på forhånd tak

Allan S N

Fra : Hekto

Dato : 12-02-03 11:10

In article <3e4a1a26$0$149$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
a.nymark@tdcadsl.dk says...
> [...]
> stop går der 5 min så skal den startes med gas igen!?, nogen der kunne
> hjælpe med fif til hvad det kunne være.det skal siges at motoren er lavet

Prøv at kontrollere kompressionen. Måske er der brændt en ventil, der
har været stillet for stramt?
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 * Ka' man få en Suzuki GS
450 til at lyde som en Duc' 998?
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : g-mc

Dato : 12-02-03 14:29

"Nymark" <a.nymark@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> på forhånd tak
>
> Allan S N
>
> Check hvor meget benzin der løber igennem din bensinhane/slange. Jeg har
prøvet det engang, og det kan være rust i tanken!
Mch Jeppe