Kan ikke installere Geforce 4?
Fra : RpR

Dato : 12-02-03 09:42

Nu er jeg løbet på et meget underligt problem:
Jeg prøvede at installere 42.86 driverne til mit GF4 Ti4200. Jeg
afinstallerede Nvidia's drivere gennem kontrolpanelet, og installerede
derefter 42.86. Efter genstart bruger den XP's standard driver til GF4 ?!
(29.80 mener jeg).
Uanset HVAD jeg gør, så kan jeg ikke få installeret Nvidia's drivere igen!
Kører jeg Nvidia's setup installerer det fint, men den bruger stadigvæk
Microsofts driver når jeg har genstartet.
Bruger jeg enhedshåntering til at skifte driveren ud klager den over
"forkert parameter" når den er færdig med at kopiere filerne?!

Jeg er totalt lost nu, og jeg NÆGTER simpelthen at installere XP igen. Alle
forslag modtages med kyshånd..

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Jesper Kyhn Andersen

Dato : 12-02-03 09:57

Ved det ikke, men er fuldstændig enig i at XP er noget lort!! Sorry jeg ikke
ved det..

Jesper

Fra : Klander

Dato : 12-02-03 11:11

"RpR" <rpr@NOFRIGGINSPAMmopedgallery.com> wrote in message
> [...]
> "forkert parameter" når den er færdig med at kopiere filerne?!
>
> Jeg er totalt lost nu, og jeg NÆGTER simpelthen at installere XP igen.

Prøv at hente driveren igen, det kan være at der er tabt noget under din
download. Nu er det altså også Beta driver du henter, jeg kører med 42,30
og de virker, du kan hente dem her http://www.dailyrush.dk/files/drivers/
Og hvis du stadigvæk ikke kan installere dem har du et problem,
Jeg forstår ikke folk der ikke bruger evt. Norton Ghost til at lave et image
af sin harddisk
det tager mig 6 min at ligge en ren install af min harddiks ind igen, og det
tager ca. 10 min at lave den det er simpelthen GULD værd.
i stedet for at skal bruge 8 timer på det.. ( Bare et råd )

Mvh
Kurt

Fra : RpR

Dato : 12-02-03 15:58

> [...]
> tager ca. 10 min at lave den det er simpelthen GULD værd.
> i stedet for at skal bruge 8 timer på det.. ( Bare et råd )

Det virker ikke med nogen af deres drivere, helt samme problem ved dem alle.

Mht. til Ghost: Lyder ikke som om du har en 80gb disk du vil tage backup af,
det klarer ghost ikke lige på 10min.. Desuden har jeg ingen steder jeg kan
gemme et 80gb image.

Fra : Klander

Dato : 12-02-03 17:09

> [...]
af,
> det klarer ghost ikke lige på 10min.. Desuden har jeg ingen steder jeg kan

Nej jeg har 2 stk 120 gb, men nu er det jo også Windows + alle mine
programmer jeg
laver ghost af, og det er normalt det man laver ghost af og det fylder ca
7,5 gb og når ghosten er lavet fylder det 1,9 gb.
Alt skrammelt skal jo ikke med ;)

(Voksne mænd laver ikke backup, men de græder også tit) den kender du nok.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-02-03 20:22

I dine oplysninger ser det ud som om, at du afinstallerer og derefter
installerer en ny driver uden en mellemliggende boot?
Når man har afinstalleret sin driver, er det meget vigtigt at man
genstarter, og hvis den så genfinder grafikkortet, skal man sige annuler til
at den må installere noget som helst, hvorefter den burde stå til standard
vga driver. Herefter kan/må man installere den nye driver.
Hvis det giver problemer, kan man evt. genstarte i fejlsikret tilstand og
fjerne driverne der, idet de så ikke er indlæst/aktive.

Kurt

Fra : RpR

Dato : 13-02-03 00:10

> [...]
> Hvis det giver problemer, kan man evt. genstarte i fejlsikret tilstand og
> fjerne driverne der, idet de så ikke er indlæst/aktive.

Jeg genstarter naturligvis som påkrævet.
Det er første gang jeg er løbet ind i det problem her!
Frustrerende! >:(

Fra : Brian Lænø

Dato : 16-02-03 09:54

"RpR" skrev
> til
>
> Jeg genstarter naturligvis som påkrævet.
> Det er første gang jeg er løbet ind i det problem her!
> Frustrerende! >:(
>
> --
Prøv på følgende måde.
Start med at ændre dit grafikkort til et standart svga grafikkort.
Genstart pc og afindstallere drivere, indstallere derefter den nye driver.

--
Brian

Fra : devilman

Dato : 11-02-03 20:33

> [...]
af,
> det klarer ghost ikke lige på 10min.. Desuden har jeg ingen steder jeg kan

en slaveharddisk på 80GB sat ned i hdskuffe ...
og lavet som en clon af masterharddisken....
så selv ved at masterharddisken bryder fysisk ned kan man skifte den ud med
slaveharddisken (med en xp1800 tager ghost under 30 min for 80GB)

det minder mig om at seagate har program til at oprette en kopi af M-HD til
S-HD
og alt det til at oprette en seagateharddisk til win98 - 2000 - xp systemet
slette - oprette - dele harddisken...osv........

DiscWizard 2002 (C:\Programmer\DiscWizard 2002\Dmdisk.exe)

---------