HJÆLP til Back to Castle Wolfenstein!!!!!!~
Fra : Ultimativos

Dato : 11-02-03 22:45

Efter mange, mange timers spil, tror jeg nu, at jeg er ved at være ved vejs
ende. Men nu skal jeg over en plads i en gammel ruin, hvor der et stort
monster (-ligner vel snarere en stor viking) + en masse hjælpere. Jeg har
forsøgt gentagne gange - og med alle slags våben-, men det er aldrig lykkes
mig at komme forbi. Hvad kan jeg gøre?

Fra : J.F.K

Dato : 11-02-03 22:49

Han hedder Heinrich

mvh. John

Fra : shaky

Dato : 11-03-03 10:34

http://www.kandu.dk/

Fra : karsten nilsson

Dato : 11-03-03 20:23

Er det noget svar at give. Ja jeg undre mig.
Hilsen Nilsson

Fra : Zodiax

Dato : 12-02-03 01:50

"Ultimativos" <"prikke@email.dk"> wrote

> [...]
> monster (-ligner vel snarere en stor viking) + en masse hjælpere. Jeg har
> forsøgt gentagne gange - og med alle slags våben-, men det er aldrig

Du skal simpelthen fise rundt og pløkke på alt der bevæger sig - og holde
dig inde på midtercirklen så du ikke bliver dræbt af de fæle spøgelser de
sender efter dig. Min strategi plejer at være at dræbe alle de små først og
så gå løs på Heinrich - hvis de små vågner op igen skal de have en omgang
mere evt. med flammekaster eller venom eller tesla, og derefter tilbage til
Heinrich. Husk at skifte hurtigt mellem tesla og venom så den ikke kører
varm. Efter et stykke tid falder han om død som en sild.

--
Zodiax

Fra : Johnny

Dato : 12-02-03 05:35

Min måde: at skyde de små, fise tilbage i hullet, og op og skyde løs på H.
mit foretrukne til det er maskin pistolen med lyddæmper, når den er varm, så
tilbage i hullet, og så på ham igen. Ved at gå i hullet undgår du de
"spøgelser" han sender efter dig.
Ps. du er ikke ved vejs ende.
jab

Fra : Zodiax

Dato : 12-02-03 15:06

"Johnny" <jabking@city.dk> wrote

> Ps. du er ikke ved vejs ende.

Nå? Du har måske selv programmeret et par ekstra baner efter "Kill
Heinrich"?

--
Zodiax

Fra : Frederiksen

Dato : 07-03-03 05:38

"Johnny" skrev d. 12-02-03 05:35 dette indlæg :
> [...]
varm, så
> tilbage i hullet, og så på ham igen. Ved at gå i hullet undgår du de

grumme Helga og hendes hjælpere frem. Derefter kan du sidde nede i
hullet og pløkke dem èn efter èn med din mauser med kikkertsigte. Hvis
du har tilstrækkelig med ammo selvfølgelig!

http://www.kandu.dk/

Fra : karsten nilsson

Dato : 11-03-03 07:13

Der bliver skrevet noget om hullet, hvad for et hul. Er det gangen der
menes, for der styrter indgangen jo sammen når man går for langt frem.
Der bliver også skrevet Ps. duer ikke ved vejs ende.
Jeg kan ikke se der er mere når man har ordnet Heinrich d 1. Men jeg har
måske overset et eller andet.
Hilsen Nilsson

Fra : hjh

Dato : 13-02-03 08:48

Lad din riffel. Bed en bøn. Og så afsted.