MC zonen i Malmø
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 11-02-03 22:27

Er der nogen der kender til subj. website ? Hvad er adr. ?

--
Venlig hilsen Rasmus Christiansen

Fra : SLP/JM

Dato : 12-02-03 08:20

"Rasmus Christiansen" <c971458*remove-this*@student.dtu.dk> > Er der nogen
der kender til subj. website ? Hvad er adr. ?

Tænker du på MC-huset? Deres adresse er http://www.mchuset.se/

--
Susanne

Fra : Armand

Dato : 12-02-03 16:33

SLP/JM <Madcat@c.dk> skrev i en news:b2csjk$oll$1@sunsite.dk...

Eller www.mcpoolen.se !?

--
Armand.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 13-02-03 18:50

Armand wrote:
> SLP/JM <Madcat@c.dk> skrev i en news:b2csjk$oll$1@sunsite.dk...

> Eller www.mcpoolen.se !?

Den ligger vist da i Stockholm ?

--
MVH Rune Rohleder
http://dfm.divvy.dk/rune_rohleder

Fra : Armand

Dato : 13-02-03 22:25

RuneR (TDM850) <ruro@get3net.dk> skrev i en

> Den ligger vist da i Stockholm ?

Øh?
Uden at være særligt inde i den svenske geografi, så opfatter jeg dem som
liggende et sted ude midt i landet :-/
Men det kan være det samme, hvis "Malmø" er kendeordet i spørgsmålet!!

Til gengæld anede jeg en smule forvirring, og den kunne ligesåvel dreje sig
om både navn og beliggenhed, som kun navn. Og derom synes jeg at "zonen"
hhv.
"poolen" er ord der relaterer bedre til en forveksling, end "zonen" hhv.
"huset"!

Derfor! :-|

--
Armand.

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 15-02-03 18:45

Tak. For jeres bud, jeg ikke lige fået tid til at se nærmere på dem, men det
kommer inden så længe.
Hele humlen var egentlig bare at finde en/flere MC forretninger der sægler
beklædning, og som ikke ligger så forfærdelig langt oppe i Sverige.
Navnet jeg slyngede ud var et jeg fik at vide i en MC butik, men jeg har
tilsyneladende ikke hørt særligt godt efter

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-02-03 19:14

"Rasmus Christiansen" <c971458*remove-this*@student.dtu.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender til subj. website ? Hvad er adr. ?
>
> --
> Venlig hilsen Rasmus Christiansen

http://w1.278.telia.com/~u27807366/mclankar.html

har en hel del links til mc i Sverige.