Så er der billeder af DK's grimmest MZ
Fra : Moller

Dato : 11-02-03 21:55

Whiiii.... så er jeg færdig med at ombygge MZ'en så den både er batteriløs,
samt blinklyset virker :)

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=86

I galleriet kan man se placeringen af den lille kondensator som jeg lige
fandt i skuffen af kaseret ting :) eftersom jeg måtte konstatere i dag at
grunden til der ik var lys på, er at 5 celler ud af de 6 der er i det er
frosset så meget at isen er på vej op af påfyldningshullerne *GGG*

Nå, må lige smide billederne af Banditten ind også :)

VH
Lars Molnit

Fra : vmx

Dato : 11-02-03 22:27

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> frosset så meget at isen er på vej op af påfyldningshullerne *GGG*
>
> Nå, må lige smide billederne af Banditten ind også :)

hold kæft hvor er den grim aaargh !! + !! !

hvad hedder kunsteren der har lavet det dersens gul grønne
paintbrush work på tanken ? David Greenhole ?

klik på den ... klik klik... hehe lad den komme på forsiden..
nu har den stået på fazer aalt for længe

Robert

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-02-03 23:04

vmx wrote:

> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> batteriløs,

> lige

> hold kæft hvor er den grim aaargh !! + !! !

Ja! Der er lidt ratbike over den... meget egentlig!
....og jeg troede at min Honda var rusten, men nej, det er ingenting ifht.
spjætteren!

> klik på den ... klik klik... hehe lad den komme på forsiden..
> nu har den stået på fazer aalt for længe

Hovhov, bare fordi folk har go' smag skal du ikke komme og tyrannisere det
hele!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - smuk og lækker og MTX125R - topløs og snart også bundløs

Fra : Bjørn S

Dato : 11-02-03 23:28

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev

> Hovhov, bare fordi folk har go' smag skal du ikke komme og tyrannisere det
> hele!

- eller du har krampe i F5-fingeren

/Bjørn

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-02-03 23:21

Bjørn S wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev

> - eller du har krampe i F5-fingeren

Nej, det skulle da lige være ctrl+r fingrene
Men nej, der er faktisk ikke engang fusk med i spillet (fra min side) - jeg
blev egentlig ret overrasket da jeg så den der Og så så lang tid den
har været der
Måske der er en bug i Tonys kode? ...neeejda
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-02-03 00:11

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote:

> [...]
> har været der
> Måske der er en bug i Tonys kode? ...neeejda

Neeeej da Men det har jo sin fordel at være røget på forsiden en gang
for når folk klikker på billedet så får den et "hit" mere. Så det har en
lidt selvforstærkende virkning.

Jeg overvejer faktisk at fjerne det med det mest sete billede igen og i
stedet lave vælge et tilfældigt billede fra gallerierne. Ikke at jeg ikke
synes din Fazer er flot (red: savle ... ).

Jeg burde måske også lave det sådan at man ikke kan få flere hits ved at
refreshe - meeeen...

Nå men jeg kan se at der er 116 hits på Fazeren og 110 på "svinet" (red:
MZ'eren)

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-02-03 00:09

Tony Lorentzen wrote:

> jeg

psst, oe-quotefix - linket i signaturen...

> Neeeej da Men det har jo sin fordel at være røget på forsiden en gang
> for når folk klikker på billedet så får den et "hit" mere. Så det har en
> lidt selvforstærkende virkning.

Den mulighed havde jeg også i tankerne

> Jeg overvejer faktisk at fjerne det med det mest sete billede igen og i
> stedet lave vælge et tilfældigt billede fra gallerierne. Ikke at jeg ikke
> synes din Fazer er flot (red: savle ... ).

Jeg skulle sige tak fra Fazeren - den står lige inde ved siden af og kigger
længselsfuldt ud gennem persiennerne

> Jeg burde måske også lave det sådan at man ikke kan få flere hits ved at
> refreshe - meeeen...

Det var jo en mulighed.

> Nå men jeg kan se at der er 116 hits på Fazeren og 110 på "svinet" (red:
> MZ'eren)

Så skal den næsten få et ærligt forsøg på at vinde kampen Hov, nu har
den faktisk vundet! Så må jeg jo hellere sige tillykke til Moller og hans
rottespjætter - Tillykke Moller og Spjætter!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-02-03 01:15

Jes Vestervang wrote:

> psst, oe-quotefix - linket i signaturen...

Så er den installeret! Vørker det?

> Jeg skulle sige tak fra Fazeren - den står lige inde ved siden af og
> kigger længselsfuldt ud gennem persiennerne

Stakkels lille pus. Har du i øvrigt prøvet en Divvy? Tænkte på om der var
meget forskel mellem de to cykler og om man virkelig kan mærke at man får
nogle flere hypper at rutte rundt med...

> Så skal den næsten få et ærligt forsøg på at vinde kampen Hov, nu
> har den faktisk vundet! Så må jeg jo hellere sige tillykke til Moller
> og hans rottespjætter - Tillykke Moller og Spjætter!

Ja det er vildt hvad man kan komme frem til med lidt refresh

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-02-03 20:14

Tony Lorentzen wrote:

> Så er den installeret! Vørker det?

Det ser det ud til

> Stakkels lille pus.

Jep :-/

> Har du i øvrigt prøvet en Divvy?

Desværre ikke. Jeg har kun prøvesiddet en.

> Tænkte på om der var meget forskel mellem de to cykler og om man virkelig
> kan mærke at man får nogle flere hypper at rutte rundt med...

Ja, det ved jeg jo egentlig ikke. Tanken var lidt smallere på Divv'en,
hvilket egentlig føltes rart ifht. den lidt brede tank på Fazeren. Men det
er nu ikke noget jeg tænker over til hverdag. Mht. effekt har den jo en
halv gang flere heste, så et eller andet skulle man gerne kunne mærke

*lol*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-02-03 23:32

Jes Vestervang wrote:
> Ja! Der er lidt ratbike over den... meget egentlig!
> ...og jeg troede at min Honda var rusten, men nej, det er ingenting ifht.
> spjætteren!

Tænk på hvor meget ratbike der ville være over den med en påfusket
diesel-kværn ? ))

// Hans, http://rd350.nathue.dk
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-02-03 00:05

Hans Joergensen wrote:

> Tænk på hvor meget ratbike der ville være over den med en påfusket
> diesel-kværn ? ))

Jeg tror nu stadig ikke at den vil kunne konkurrere med den klassiske
diesel-ratbike der er til Skagen-træf hvert år. Jeg havde endda æren af at
køre bag den på noget af fællesturen i 2001 - sikken en lugt
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : vmx

Dato : 12-02-03 00:58

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lj8oh-d31.ln1@vissen.vandhane...
> Ja! Der er lidt ratbike over den... meget egentlig!
> ...og jeg troede at min Honda var rusten, men nej, det er ingenting ifht.
> spjætteren!

Måske Møller burde sende et billede til http://www.ratbike.org/
( uha uha... pas på øjnene )

> Hovhov, bare fordi folk har go' smag skal du ikke komme og tyrannisere det
> hele!

det er sgu en flot "cyklet" du dér har.. intet ondt ord -frem for alt
er det en Yamaha .. hæhæ..
- det undrede mig bare at ingen havde klikket flere gange på min
cykel.. altså cyklen.. ikke cyklen

Mvh
Robert

Fra : Mads Lund

Dato : 12-02-03 09:27

> Måske Møller burde sende et billede til http://www.ratbike.org/
> ( uha uha... pas på øjnene )

Her er dagens super griner:

http://ratbike.org/t_other.html

Nu ved jeg hvor Thy folkene har fundes deres svar på Haynes

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-02-03 09:35

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> writes:

> Her er dagens super griner:
>
> http://ratbike.org/t_other.html
>
> Nu ved jeg hvor Thy folkene har fundes deres svar på Haynes

*LOL*

"Starter button broken? simply screw a doorbell push to your dash.
costs around $2 and even lights up when you switch on the ignition!
I've had one on my superdream for 6 months and it still works fine."

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Moller

Dato : 12-02-03 10:43

> Måske Møller burde sende et billede til http://www.ratbike.org/
> ( uha uha... pas på øjnene )

Moller, og ikke Møller :) det ø kender jeg ik noget til.

Nå, men tak til alle :) for at få min MZ på forsiden af
http://www.dkfritidmotorcykel.dk :) den har også kæmpet for det hæhæ... men
som ratbike går den nok ikke, da jeg lige har sat nye greb på, og gummiet på
håndtagende er også nyt :)

Men jeg kan så afsløre at rygtet spredes hurtigt (når man tænker på de
var sent i går aftes den kom frem) og her til morgen er der kommet flere
mails på MZ mailings listen om at dens ejer burde få psykolog hjælp og
diverse andet :) hæhæ

Kan så siges at jeg køre jo på den, og at den efter nyt gaskabel +
gasspjæld + nål, her til morgen var ekstrem gas følsom, og omdr. villig :)
så det var kanon grineren at køre på arbejde på isglatte veje, mens man
tager de små sving på vejen :)

Nå, men til sidst skal det vel lige siges, at hvis jeg for skrabet lidt
penge til Diesel projectet, så køber jeg en MZ mere til dette... de koster
alligevel så lidt i forsikring osv... så man snildt kan ha et par stykker
til at samle ancinitet :)

---
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi http://www.dkfritidmotorcykel.dk ja, man behøver jo ik id
til det :)
Suzuki GSF 1200 S http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=86

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-02-03 23:30

Moller wrote:
> Whiiii.... så er jeg færdig med at ombygge MZ'en så den både er batteriløs,
> samt blinklyset virker :)

Totalt herlig farver på den tank dér .. minder mig faktisk om farverne
på den Gilera jeg satte MZ ES150-motor på i mine unge dage... den var
med gul tank og grønt stel... det var SÅ grimt:)

// Hans, der efterhånden har fundet ud af at det nok skal være en MZ
hvis man skal bygge Diesel-mc.
--
http://ph33r.dk - It sucks :)