Skift af sprog i SimCity 4
Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 11-02-03 20:11

Kan man skifte sprog i SimCity 4!
har dansk i øjebliket, men vil gerne tilbage til engelsk!!

--
Morten Granild Jensen aka KEMICAZE aka Jamse__Bond
0103morten-mail@onmylocal.net ICQ# 120333653

Fra : Jacob

Dato : 11-02-03 21:00

"Morten Granild Jensen" <INVALID@onmylocal.net> skrev i en meddelelse
> Kan man skifte sprog i SimCity 4!
> har dansk i øjebliket, men vil gerne tilbage til engelsk!!

Lytter lige med. Jeg har eng, vil gerne have det over på dansk så min søster
og bror kan læse det der står

Jacob

Fra : Gerner

Dato : 11-02-03 22:10

On Tue, 11 Feb 2003 20:59:35 +0100, "Jacob" <devnull@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Lytter lige med. Jeg har eng, vil gerne have det over på dansk så min søster

Uden at vide om der er en smart måde at gøre det på, så er der en sikker måde at
gøre det på.
Gem jeres byer m.m., afinstaller og geninstaller og vælg sprog under den proces.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 11-02-03 22:45

On Tue, 11 Feb 2003 22:10:28 +0100, Gerner was forced by a great evil to
write in dk.spil.computer <eipi4vkogliehcij06a4nv240e6osbdv9q@4ax.com>:
:
> [...]
>gøre det på.
>Gem jeres byer m.m., afinstaller og geninstaller og vælg sprog under den proces.
Ånsvag måde men den kunne virke!!
Det er bare ikke sikkert at det vil fungere med de "gamle" savegames!

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-02-03 10:42

> Ånsvag måde men den kunne virke!!
> Det er bare ikke sikkert at det vil fungere med de "gamle" savegames!

Det tror jeg faktisk at det vil, for den gemmer ens byer i dokument
mappen...

Fra : Greatdane

Dato : 12-02-03 11:09

Det er meget nemt. Du skal bare kopiere filen "SimCityLocale.dat" fra
UKEnglish mappen til Danish mappen og overskrive den der ligger der med den
engelske. Virker uden problemer her.