Death Rally
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 11-02-03 18:39

En gammel sag - meeen lidt nostalgi skal der til en gang imellem.
Jeg fik den berømte besked (har jeg fundet ud af) at jeg ikke havde nok
hukommelse til at spille spillet. O.K. jeg downloadede en patch, der hjalp,
men nu kan jeg finde det rigtige "setup" - så spillet bliver afviklet meget
langsomt!!
Kan nogen hjælpe? Jeg kører winXP på en 2000+ processor med 64 mb på et
geforce4-kort.
JR

Fra : nuclear75@hotmail.co~

Dato : 13-02-03 01:32

Trist - Du skal have en såkaldt CPU-killer

Et program som du sikkert kan finde og download gratis fra nettet (Freeware)
og det kan så gøre at en CPU køre langsommere og dermed gør at du kan spille
det seje Death Rally igen.

Fra : Sjakal

Dato : 13-02-03 11:02

> Trist - Du skal have en såkaldt CPU-killer

Ja, hvis spillet/programmet kørte for hurtigt. Men det gør det jo ikke...