S: Poseidon 1. trin + 2. trin og et unikum~
Fra : MD

Dato : 11-02-03 18:12

Hej.

Jeg har fået fingre i noget ældre udstyr igennem min svigerfar, som har
dykningen på hylden.

Det er et ca. 15 år gammelt Poseidon 1. trin (ubalanceret).
En lige så gammelt 2. trin også Poseidon. De er begge i meget fin stand.

Sammen med sættet er der et manometer af ukendt mærke, som viser hvor lang
TID du har tilbage med henholdsvis 10 eller 20 liters flasker på ryggen. Den
viser dog også hvor meget luft du har i flaskerne... Det er en gammel sag,
som nok burde på museum - eller hvis der er en der samler på den slags,
kunne have interesse i.

Kontakt mig gerne på min mail, og giv et bud.

dalmose@idraet.dk

MVH MD

Fra : Henrik Gryndahl

Dato : 12-02-03 18:57

Har du et billede af ovennævnte ?
- Gryn -

Fra : MD

Dato : 11-02-03 20:36

Nej, det men det kan jeg få lavet i løbet af nogle dage...
Så er der måske oven i købet nogen, som ved hvad det er for noget - smart!

Fra : S.Arnvig

Dato : 11-02-03 21:43

"MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som nok burde på museum - eller hvis der er en der samler på den slags,

Hvad med dykker historisk selskab ?

Søren Arnvig