Q: Suunto Solution
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-03 17:22

Hej

Er det nogen her i NG som ved hvordan man kan reset'te en Suunto Solution
Alpha, hvis man da kan?!
Instruktionsbogen nævner intet om det...

Thore

Fra : Henrik Manley

Dato : 11-02-03 19:00

> Er det nogen her i NG som ved hvordan man kan reset'te en Suunto Solution
> Alpha, hvis man da kan?!
> Instruktionsbogen nævner intet om det...

Kan man ikke tage batteriet ud og lade den ligge lidt.

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-03 21:37

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
Solution

> Kan man ikke tage batteriet ud og lade den ligge lidt.

Hmmm........

Måske..... men jeg har netop skiftet batteri i den idag og det gamle var
helt fladt, den kunne ikke engang tænde og de gamle data var der stadig!

Nå....... Jeg prøver....... det kan vel jo ikke skade

Thore

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 12-02-03 18:19

Ja selv om du tager batteriet ud, vil der jo stadig være history tilbage.
Altså total antal dyk, timer og dybeste dybde.

Bjarne.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-02-03 01:40

"Bjarne Rosenkrands" <bjarnerosenkrands@hotmail.com> wrote in message
> Ja selv om du tager batteriet ud, vil der jo stadig være history tilbage.
> Altså total antal dyk, timer og dybeste dybde.

Ja, det fandt jeg også ud af

Er det muligt at slette det via et PC-interface?

Thore

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-02-03 02:46

SmaRTrxxv <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> wrote:

> "Bjarne Rosenkrands" <bjarnerosenkrands@hotmail.com> wrote in message
> >
> Ja, det fandt jeg også ud af
>
> Er det muligt at slette det via et PC-interface?

Ja.

vh Flemming Rubini

Fra : Andersen

Dato : 13-02-03 15:52

Davs...........

> Ja.
>
> vh Flemming Rubini

Hvordan gør du det?

Leif Andersen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 13-02-03 15:56

Andersen:

> Davs...........

> Hvordan gør du det?

Sætter det til og går ind Settings. Der kan man i al fald sætte
maksdybden til 0.

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.de/>

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-02-03 11:40

"Flemming Rubini" <flemming@REMOVE-FJERN-

> Ja.

En Suunto Solution er jo ikke den allernyeste computer (men aldeles
udemærket).....
....så.....kan man stadig få PC-interfaces til dem eller kan man måske endda
bygge dem selv?

Thore Jensen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-02-03 11:56

> [...]

> udemærket).....
> ...så.....kan man stadig få PC-interfaces til dem eller kan man måske endda

Det skulle være muligt at købe det brugt for 800,- eller derunder.
Der er masser af tegninger på nettet til selvbyg.

vh Flemming Rubini