Software til unlock af Ericcson R600 og Si~
Fra : Torben

Dato : 11-02-03 15:57

Hej NG!

Håber I kan hjælpe mig.
Jeg er interesseret i at finde ud af, hvordan jeg unlocker ovenstående to
telefoner.
Datakabel er ikke noget problem, men hvor får man fat i softwaren? eller
evt. den kode som man kan taste ind i telefonen?

Links til sider, hvor man evt. kan downloade eller læse mere om, hvordan man
gør vil være alleriders.

På forhånd tak for hjælpen.
M.v.h.
Torben

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 11-02-03 21:51

1. det kræver dongle at låse r600 op
2. m50 software finder du ved simpel søgning "m50 software" på google

--
---
Mobilkabler.dk

Fra : Torben

Dato : 12-02-03 00:07

"Mobilkabler.dk" <kontakt@mobilkabler.dk> wrote in message
> 1. det kræver dongle at låse r600 op
> 2. m50 software finder du ved simpel søgning "m50 software" på google

Hvad er "dongle", er det noget software?

Tak for hjælpen
M.v.h.
Torben

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-02-03 13:33

> Hvad er "dongle", er det noget software?

En boks til $500...

--
Kasper

Fra : Per Sørensen