kreta
Fra : Jeannett

Dato : 11-02-03 15:09

her i familien ( 2 voksne ) ville vi gerne til Kreta i år. men hvor er
det billigst at få fly og hotel når hotellet skal være okay og vi
højst kan betale 3000-3500 kr ialt for os begge 2.
håber på et svar
mvh jacqueline

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 11-02-03 15:15

> [...]
det billigst at få fly og hotel når hotellet skal være okay og vi
højst kan betale 3000-3500 kr ialt for os begge 2.

I kan prøve, at bestille en afbudsrejse, men der er I ikke sikker på
hvilket hotel i kan få. Jeg tror ikke, at I kan få et navngivet hotel
for de penge. Det plejer, at være noget dyrere.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : jo

Dato : 11-02-03 16:16

"Mads Vestergaard" <andersv@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> det billigst at få fly og hotel når hotellet skal være okay og vi
> højst kan betale 3000-3500 kr ialt for os begge 2.
Det kan I ikke engang få flybilleter for. Så billigt er der altså ike på
Kreta.

Fra : John Jessen

Dato : 11-02-03 18:23

On Tue, 11 Feb 2003 14:08:58 GMT, JB@yahoo.com (Jeannett) wrote:

> [...]
>det billigst at få fly og hotel når hotellet skal være okay og vi
>højst kan betale 3000-3500 kr ialt for os begge 2.

Således som charterpriserne har udviklet sig indenfor det sidste år,
så tror jeg at du skal tomle den til Piræus incl. et mobilt hotel
(tomandstelt), og så tage færgen herfra. Så skulle der være en minimal
chance for at holde budgettet.
John

Fra : connie-toft

Dato : 11-02-03 21:34

Hvis det er budgettet, så vil jeg vente med is i maven.
Holde et vågent øje med gode tilbud på internettet, tekst TV, aviser mm. Det
kan godt være rejsen kommer til denne pris, men så må i også hoppe til i
sidste øjeblik.
Vi skal selv til Kreta, har længe bestilt. For vi har ikke is i maven, og
vi ved hvor vi gerne vil være.

Pøj pøj med at finde jeres rejse, og glæd jer, Kreta er skøn!!

--
Connie

Fra : connie-toft

Dato : 11-02-03 21:38

Fra : Michael

Dato : 12-02-03 13:20

Hej...

Udfra de andre svar, kan det åbenbart ikke lade sig gøre.

Men hvad er så det billigste man kan finde den rejse til, hvis
man skal have specificeret hotel?

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-02-03 23:02

Hej

"Michael" <trashcan@trashcan.dk> wrote:

>Udfra de andre svar, kan det åbenbart ikke lade sig gøre.

>Men hvad er så det billigste man kan finde den rejse til, hvis
>man skal have specificeret hotel?

Hvis man er rigtigt heldig, og rejser uden for sæsonen, dvs. ikke i
perioden 15 Juni til 10 August, og har is i maven så man tør vente med
at bestille til 1 - 2 dage før afgang, kan man nok komme derned 1 uge
for omkring kr. 2000,- pr. person.

Charterrejser er gennem de sidste 2 - 3 år steget voldsomt, i enkelte
tilfælde er priserne fordoblet.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Jørgen

Dato : 12-02-03 00:20

> [...]
> det billigst at få fly og hotel når hotellet skal være okay og vi
> højst kan betale 3000-3500 kr ialt for os begge 2.

Det kan I godt glemme alt om.

Forslag tommel til Pireus og tag færgen som blinde passagerer, tag jeres telt med, det kan
i rejse ved
SweetWaterBeach stranden, smid tøjet og vær nøgne i alle dagene.

her link tryk på den nøgne liggende på maven kvinde nederst til venstre:
http://www.creteisland.gr/