nogle der har erfaringer med Unik Spirulin~
Fra : RB

Dato : 11-02-03 08:17

hej
Er der nogle der har erfaringer med Unik Spirulina (
http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=1163&vare_i
d=172304) ?
efter alt hvad jeg har læst om den, lyder det til at virke, uden skader
Hvis nogle har erfaringer med den eller har læst noget om den, vil jeg meget
gerne høre om det, evt. link.

På forhånd tak for hjælpen.
M.v.h.
R.B

Fra : RB

Dato : 11-02-03 08:22

LINK =>
http://www.alternativ-magasinet.dk/nyheder.asp?mode=visNyhed&nyhed=175&grupp
e=0&gruppeMode=none

Fra : [webwoman]

Dato : 11-02-03 08:25

"RB" <rafikbouanik@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> efter alt hvad jeg har læst om den, lyder det til at virke, uden skader

Har du læst om produktet andre steder end hos producent eller forhandlere?

Mvh. Lisbeth

Fra : RB

Dato : 11-02-03 09:09

ja.da...

Fra : John Sahl

Dato : 11-02-03 10:15

> ja.da...

Måske du kunne oplyse hvor du ellers har læst om dette fantastiske
produkt?

P.S. Kunne du være så venlig at skrive under det du svarer på og
klippe resten væk? Læs eventuelt et par timer på http://www.usenet.dk

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af "Tidens Kvinder"

Fra : Marianne

Dato : 11-02-03 23:50

"RB" <rafikbouanik@hotmail.com> wrote in message
> hej
> Er der nogle der har erfaringer med Unik Spirulina (

Ja, jeg har erfaring med Spirulina - ikke lige 'Unik Spirulina'.

Jeg mødte det for ca. 15 år siden i forbindelse med fastekure, som var
moderne dengang. Jeg har endnu et glas i min skuffe på arbejde (ikke samme
glas som for 15 år siden!). Spirulina er god til at tage sulten -
simpelthen - men man spiser stadig normalt. Måske lidt mindre.

Min vurdering er, at det ikke virker bedre end godt balanceret alm. mad med
et passende mix af grønt + protein. Hvis man imidlertid ikke kan få fat i
dette, er Spirulina et godt alternativ.

Marianne