The Love Theme from The Godfather (Slash).
Fra : RH

Dato : 11-02-03 01:15

Hej.

Hvis man er fan af Slash, så kan jeg anbefale, at man giver sig tid til at
downloade følgende melodi: http://www.snakepit.org/godfather.mpg
Melodien er nomineret til en GRAMMY (45th awards, Feb.2003) for "Best Rock
Intrumental Performance".
Jeg prøver pt. selv at kunne lære at spille melodien, men jeg har dog ikke
forhåbninger om, at jeg kan følge med, når det begynder at gå hurtigt.
Melodien stiftede jeg først bekendtskab med for 10 år siden, da jeg købte
og så Guns'N'Roses' koncert video "Use Your Illusion I & II - World Tour -
1992 In Tokyo".

Mvh
RH.

Fra : Thomas

Dato : 11-02-03 22:40

Hvad kan man sige... Slash er simpelthen en mester på en guitar...
Og nu skal der nok være mange der er uenige... Hvilket de
selvfølgelig skal have lov til... Men JEG syntes han er den bedste
guitarist EVER!!!!

Det lyder pisse-fedt.... Tak for linket!!

..Thomas

Fra : RH

Dato : 12-02-03 04:04

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> wrote in

> [...]
> Og nu skal der nok være mange der er uenige... Hvilket de
> selvfølgelig skal have lov til... Men JEG syntes han er den bedste

Enig!
Og når man så selv lige har fået en gammel elguitar i hånden, så finder man
ud af, hvor svært det egentligt er at få det til at lyde bare nogenlunde.
Jeg har derfor bestilt en pedal, som gerne skulle kunne hjælpe mig til at
få en bedre lyd end den, som min skodforstærker kan levere.
Det burde gøre det en lille smule lettere for mig, at lyde som mesteren.

> Det lyder pisse-fedt.... Tak for linket!!

Det var så lidt.

Mvh
RH.