Fedttab og opbygning af muskelmasse...
Fra : Kasper

Dato : 10-02-03 22:41

Hej NG,

Jeg er en gut på 20 år der gennem længere tid har styrketrænet og opbygget
en vis muskelmasse, men problemet er at man ikke rigtig kan se det, da jeg
er hvad nogen vil kalde "erotisk buttet". Mit spørgsmål er om der her i
gruppen er nogen der har erfaring med lignende, og eventuelt kender steder
hvor man kan få lagt et kostprogram der er tilpasset den enkeltes behov osv.

Mvh Kasper

Fra : Morten Boysen

Dato : 10-02-03 22:55

"Kasper" <knfilter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
steder
> hvor man kan få lagt et kostprogram der er tilpasset den enkeltes

På følgende sider, specielt deres forums, kan du finde mere
information om emnet:

http://www.motion-online.dk

http://www.getbig.dk/main.asp

Denne artikel er måske lige, hvad du har brug for at læse:

http://www.getbig.dk/main.asp

--
Morten Boysen