Madeira, gode tips
Fra : Queeni

Dato : 10-02-03 22:29

Er der nogle der sidder inde med tips til steder man bare må se på madeira.

Vi tager af sted d. 24 feb. og har hørt om deres botaniske have, samt
nonnernes dal, men hvad skal absolut også nå at se ?

Hvordan med leje af bil, hvad er billigst ? nogle erfaringer ?

Mvh.

Lizzie

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 10-02-03 23:03

Tag et lille telt og soveposer med, og gå på vandretur langs levadaérne
(vandingskanaler, der er hugget ud i bjersiderne). Der starter levadaer i
Funchal, og derfra kan man gå hele øen rundt og på kryds og tværs. Det er
ubeskriveligt smukt og så er man væk fra larm og bilos. Sidst var jeg der en
hel måned uden at kede mig. Der er også små kroer i engelsk stil overalt på
øen, hvor man spise og evt. overnatte, hvis man har brug for lidt luksus.
God tur.
PS Husk drikkevand, når du gå højt op.

Thomas Strandvig

www.strandvig.dk