energidrik<>blender
Fra : rundude

Dato : 10-02-03 21:40

Hej!

Jeg har erhvervet mig en blender... nu kunne jeg godt tænke mig at lave
nogle gode energidrikke jeg lige kan nuppe når jeg kommer hjem fra træning
(cykling, svømning, løb) - sådan nogle med godt med kulhydrater så man
hurtigt kan fylde de hungrende depoter .

Hvis der er nogen der ligger inde med opskrifter/links på sådanne drikke er
I velkomne til at sende dem videre...

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : [webwoman]

Dato : 10-02-03 21:47

"rundude" <rundude@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er nogen der ligger inde med opskrifter/links på sådanne drikke
er
> I velkomne til at sende dem videre...

Min yndlings-smoothie er denne, som jeg snupper før eller efter løbeturen:

1 banan
1 drys kanel (efter smag)
5-6 dadler (pil stenene ud)
1 par dl. skummet-mælk

Blendes godt.

En kanel-sukkerblanding kan drysses ovenpå for smagens og pyntens skyld *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : rundude

Dato : 10-02-03 22:06

lyder kanon!!! skal prøves .-)

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Troels Ivarskjær

Dato : 22-02-03 11:37

> [...]
> nogle gode energidrikke jeg lige kan nuppe når jeg kommer hjem fra træning
> (cykling, svømning, løb) - sådan nogle med godt med kulhydrater så man

Du tror det er løgn, men en 1/2 cocacola med en pose skumbananer og 2
koppefulde ostepops, godt blendet sammen, den kan man løbe en del på. Det er
ca. rigtig mange kulhydrater i.

Hej Tyk

tro