Sports-Mc - where are you????
Fra : jackjensen

Dato : 10-02-03 20:37

Halløjsa
Dennis Vang - hvis du ser dette.

- Hvornår opdaterer I Jeres hjemmeside vedrørende Ring Knutstorp?
I har lovet at det skulle ske den 8. februar - men der er ikke sket noget
endnu.

Jeg har mistet din e-mail adresse - derfor denne henvendelse.

Mvh
Jack
Honda VFR750FK - Rød
(Jeg var med på et 2-dages arrangement sidste år)

Fra : Ole Lelund

Dato : 10-02-03 22:23

SORRY

Havde ikke lige set at deres side var nede, men her er claus´s email
claus-bernth@sports-mc.dk

Hilsen Ole

Fra : Jack Jensen

Dato : 12-02-03 13:21

"Ole Lelund" <Lelund@wanadoo.dk> wrote in message
> SORRY
>
> Havde ikke lige set at deres side var nede, men her er claus´s email
> claus-bernth@sports-mc.dk
>
> Hilsen Ole

Tak skal du ha'.
Mvh
Jack

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-02-03 09:51

"jackjensen" <jackXjensen@tiscali.dk> writes:

> [...]
>
> - Hvornår opdaterer I Jeres hjemmeside vedrørende Ring Knutstorp?
> I har lovet at det skulle ske den 8. februar - men der er ikke sket noget

Jeg har forsøgt at kontakte Sports-MC ang. en Sebimoto kåbe for ca. en
måned siden - jeg har til dags dato hverken set, hørt eller læst noget
på at de har åbnet min email. Så jeg har endt op med at gå andetsteds
for en kåbe.

Jeg *hader* at hænge folk ud (specielt på et offentligt forum som
dfm), men det kunne virke som om at d'herrer Dennis og Claus er gået i
stå mht motorcykel-ting ovenpå Jørund's død sidste sommer.

Jeg tvivler stærkt på at de får gang i arrangementerne til sommer, så
jeg ville kigge efter andre muligheder for at køre på bane.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : SLP/JM

Dato : 11-02-03 10:17

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> skrev
> Jeg tvivler stærkt på at de får gang i arrangementerne til sommer, så
> jeg ville kigge efter andre muligheder for at køre på bane.

Jeg skrev til Claus for en måneds tid siden og fik at vide, at hvis alt går
som planlagt, bliver dette år deres mest aktive sæson.

--
Susanne

Fra : Claus Bernth

Dato : 12-02-03 14:38

Hej N.G.

I øjeblikket arbejder vi på højtryk på at få de sidste ting omkring
banedage på plads. Vi har datoer, vi har hjemmeside, vi har priser men
mangler nogle organisatoriske ting.

Hvis alt går efter planen kan vi snart offentliggøre datoerne og åbne
for tilmelding.

Venlig hilsen,

Claus Bernth

P.S. Kai, vi har ikke modtaget din mail! Skriv hvis du skal bruge noget.