Problem
Fra : thomas

Dato : 10-02-03 20:31

jeg har fundet en ting jeg er sur over når jeg vil skrive min E-Mail som
Mads@4701.dk så laver den intet @ men laver skriften stor ved i Hvorfor!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-02-03 21:52

Fordi det er sat ind som genvej til stor skrift. Desværre tog man ikke
hensyn til AltGr tastens brug på dansk tastatur da man oversatte
programmet.
Det er dog nemt at komme udenom med "Indsæt Symbol".
Det er rettet i senere versioner af FP.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-02-03 19:04

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev...
> Det er dog nemt at komme udenom med "Indsæt Symbol".

Virker AltGr+Shift+2 heller ikke?

Mvh. Camilla

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-02-03 21:25

Nu er det meget lang tid siden for mig men jeg mener at du har ret.

Fra : Nakita

Dato : 11-02-03 00:25

Jeg springer over hvor gærdet er lavest og skriver w-mail adressen i
Word og kopierer den ind i FrontPage.

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-02-03 12:06

"Nakita" <Nakita.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg springer over hvor gærdet er lavest og skriver w-mail adressen i
> Word og kopierer den ind i FrontPage.
>
> Hilsen Nakita

Det er nok i virkeligheden at gå over åen efter vand - at benytte Indsæt
symbol og så @ er nok hurtigere end dit forslag.

--
ahw