RE: Går i stå
Fra : Allan

Dato : 12-03-01 15:06

>alt ser pænt ud..

Også indvendigt?

>så får jeg den sjove ide at slå over på reservetanken.. vupti den virker....
>hvad kan det være???

Det er altid en god ide at fylde tanken helt op med benzin - når man stalder
op - helt perfekt er det med ½ liter kaburator-væske oven i hatten...

Din benzinhane er garanteret total rusten indvendig.. Det var min - og jeg
havde nøjagtigt samme problem som dig...

Rens evt. kaburatorerne / tøm dem for vand...

MVH
Allan C. E. Rasmussen
Jawa 350/640 HayaBusaStyle

Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.