Når man skal ringe hjem, hvad er billigst ~
Fra : Thomas

Dato : 10-02-03 16:20

jeg skal jo til marmaris her til sommer.

jeg skal jo nok ringe hjem.

hvad gør jeg
snupper jeg min mobil ??
eller sender jeg SMS ??
eller telefon kort
eller bruger jeg telefonen på hotellet ???

hilsen thomas

Fra : Have

Dato : 10-02-03 17:23

Hej Thomas

Jeg har god erfaring med at bruge Global Calling Card sammen med min
mobiltelefon.

Læs mere på www.globalone.dk

For god orden skyld skal det siges at jeg IKKE har noget med firmaet at
gøre, udover at være kunde. Så det autodidakte net politi bedes venligst
lade mig gå fri...

Med venlig hilsen

Jens

Fra : Thomas

Dato : 10-02-03 20:30

kan man også ringe til dk fra tyrkiet ????

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-02-03 22:30

Thomas <twp@twp.dk> skrev:

> kan man også ringe til dk fra tyrkiet ????

Ork ja, det kan man sagtens. - Men jeg tror det bliver lettere hvis du
nu svarer *under* det dusvarer på. Vi spiller jo ikke jeopardy her -
LOL

Jo, det er ikke noget problem, sandsynligvis skal man på posthuset for
at ringe, hvis man ikke vil bruge den megadyre telefon på hotellet.
Der er også muligheden for mobiltelefon, evt. kombineret med et af de
dersens kort man kan få, - som en anden nævnte.

Se linket i min signatur for yderligere oplysninger om klippe- og
citatteknik

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Michael

Dato : 11-02-03 10:27

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> dersens kort man kan få, - som en anden nævnte.
>
> Se linket i min signatur for yderligere oplysninger om klippe- og

Så er Falck klar igen!
Endnu en gang giver han et ligegyldigt svar som dække for hans evige legen
politibetjent.
Et godt råd: undlad at svare hvis du ikke har et fornuftigt eller ligefrem
hjælpsomt svar på et spørgsmål.

Michael

Fra : Zoëga

Dato : 11-02-03 19:55

"Michael" <trineogmichael@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> politibetjent.
> Et godt råd: undlad at svare hvis du ikke har et fornuftigt eller ligefrem

Michael - du har ret............
Hvorfor skal vi allesammen køre i højre side af vejen - hvorfor skal vi
have lys på bilen og hvorfor må vi ikke krydse rådhuspladsen med 140 km/t i
en stjålet lastbil med en ordentlig kæp i øret.
Ned med alt det regeltyrani, vi vil hellere bruge vores tid på at lede efter
svarene både foran og bagved i indlæggene.
Husk, hver gang du læser et svar der står foran i en tråd, må du hellere
også kigge bagved - der kunne jo stå mere.

Med hensyn til telefoni fra tyrkiet. Du kan sagtens bruge mobilen, men det
koster, jeg har hørt priser på 65-75 kr/min og du kan ikke kontrollere
hvilken lokal operatør ( eller hans priser ).
Køb telefonkort og brug fastnettelefoner når du er ude og rejse, så kan
telefonregningen aldrig komme bag på dig.

mvh

Søren

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-02-03 18:20

Michael <trineogmichael@mail1.stofanet.dk> skrev:

[ ... ]

> Så er Falck klar igen!
> Endnu en gang giver han et ligegyldigt svar som dække for hans
> evige legen politibetjent.

Ja, og det er mennesker med en indstilling som din der har været med
til i lange perioder at ødelægge adskillige grupper!

Jeg kom dog i det mindste med suplerende oplysninger. Du derimod
spildte alles tid og båndbredde ved kun og udelukkende at poste dit
irrelevante og intetsigende brok.

Spyt du blot i buffeen på en restaurant, slå du blot en hørmende skid
når du står i kø i supermarkedet. Din attitude skal nok blive særdeles
værdsat sådanne steder!

FUT dk.admin netikette, hvor din total ligegyldige og ignorante svar
hører hjemme

Se mit nye forsøg på at lave en kristen hjemmeside :
http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Begge med debatforum ***

Fra : Have

Dato : 11-02-03 11:42

> kan man også ringe til dk fra tyrkiet ????

Ja, du kan ringe fra Tyrkiet. Det Global One kort jeg har er i kombination
med mit Diners Club kort. afhængigt af hvilket land jeg er i, ringer jeg til
et specielt Global One telefonnummer. Derefter indtaster jeg min kode og det
nummer, fx i Danmark, jeg vil ringe op. Det koster mig ikke noget på stedet
at ringe, da udgiften trækkes på mit Diners kort. Samtale udgiften når jeg
ringer på denne måde er 1,- kr. pr. minut (minus 10% Diners rabat), uanset
hvor i verden jeg ringer fra og til, under forudsætning af, at Global One er
i det pågældende land.

venlig hilsen

Jens

Fra : Thomas

Dato : 11-02-03 13:36

> [...]
> hvor i verden jeg ringer fra og til, under forudsætning af, at Global One

jeg har kun visa ??

kan det også bruges
det vil sige at du ringe for 90 ører i min til dk fra tyrkiet

hilsen thomas

Fra : Lars Brink

Dato : 11-02-03 17:19

Hejsa!

> [...]
> hvor i verden jeg ringer fra og til, under forudsætning af, at Global One

Nu skriver du 1,- kr., men resten op denne side er opgivet i US$, så mon
ikke også disse priser er det? En krone fra og til hvilket land er vist
desværre at drømme..

http://www.globalone.dk/main_1_2_1.shtml

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Have

Dato : 11-02-03 19:29

> I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Du har naturligvis ret, det er ca. 1,- US$ afhængig af land. Beklager Thomas
hvis jeg gav dig alt for store forhåbninger....

Til Thomases spørgsmål om det virker sammen med VISA, så er svaret nej. Men
du kan købe "Global One taletidskort", så behøver du ikke noget Diners.

Venlig hilsen

Jens

Der ville ønske at en US$ var lig med en DKK..... In my dreams