Siemens Unlock V 5.1 by Nutzo
Fra : Jacob

Dato : 10-02-03 16:09

Hej ...

Jeg har prøvet at unlock min Siemens C45 med programmet Siemens Unlock V
5.1 by Nutzo.

Det lader sig ikke lige gøre - jeg får denne fejl:

COMM_LoadBoots : selected phone family is 2
TTY_OpenCOMPort : opening COM1
COMM_IsBootRunning : bootcode does not seem to be running
COMM_LoadBoots : Waiting to power on the phone ...
COMM_LoadBoots : phone is not powered on

Mit datakabel sider på com1 og jeg har købt denne model :
> http://shop.bytes-and-colours.com/html/ProductBig.asp?Productno=5080040&Productgroup=Mobiltill&ProductMiddlegroup=Siem%20tec

Hvad kan der være glat ?

Mvh Jacob

Fra : Helmut Lotti

Dato : 10-02-03 16:19

Hej Jacob!

Når programmet siger Waiting to power on the phone, trykker du en enkelt
gang på tænd/sluk knappen, og så bliver din telefon låst op.
Letter kan det ikke gøres!

Med venlig hilsen
Helmut Lotti
som selv bruger det samme program!

Fra : Jacob

Dato : 10-02-03 17:11

Helmut Lotti skrev:
> [...]
>
> Når programmet siger Waiting to power on the phone, trykker du en enkelt
> gang på tænd/sluk knappen, og så bliver din telefon låst op.

Tak for hjælpen, mit problem var en fejl 40 *S*