Et tip?
Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-02-03 11:45

hejsa

Da jeg har lidt afstand mellem hjem og arbejde, så tager jeg hjemmefra kl 6
om morgnen og er hjemme igen kl 20....

Jeg ved at jeg kan tabe mig ved at spise rigtigt, men hvilken type motion
vil I foreslå?

jeg har tænkt på et motionscenter (der ligger et i odense hvor jeg skal bo)
men de lukker kl 22.... er en halv time nok 3 gange om ugen?

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-03 12:12

"Niels Henriksen":

> men de lukker kl 22.... er en halv time nok 3 gange om ugen?

Som udgangspunkt er alt jo bedre end ingenting.
Hvad med weekender?
Ellers er der jo den motion man kan bygge ind i sin hverdag.
Den brugte jeg selv da jeg havde 3 timers transportid pr. dag
Tag trappen, stå af et busstop før og gå resten af vejen, gå rundt til
aftaler ude i byen.
Hent printerpapir og konvolutter ad to gange i stedet for at forslæbe dig.
Tilbyd din assistance når nogen skal have hjælp til at hente noget, flytte
noget, bære noget osv....

Odense er iøvrigt en fremragende cykelby med et godt sti-system og mulighed
for at planlægge sin cykelrute på nettet.
www.cykelby.dk

Odense har også gode svømmehaller, nogle af dem længere væk, det kan man
kombinere med at cykle derhen.

Der er også et par gode bowlinghaller, det giver god motion og så kan man
gøre det sjovt og hyggeligt med venner og/eller fam!

Der er mange måder at få rørt sig på, uden man behøver sætte 2 timer af ad
gangen...

Carina