Battel Field 1942
Fra : [KBC]

Dato : 10-02-03 11:03

Er dette et godt spil som er værd af købe????

mvh
[KBC]

Fra : lars

Dato : 10-02-03 11:30

ja det er det.

Fra : Per N

Dato : 10-02-03 11:49

On Mon, 10 Feb 2003 11:30:28 +0100, "lars" <lars@post4735.dk> wrote:

>ja det er det.

Nej det er ikke.
Sorry, men jeg ku ikke lade være.

Altså, om et spil er godt eller ej er jo en håbløs diskussion.
Nogen kan lide et spil og andre kan ikke lide det.
Det kommer jo helt an på hvilken type spil man kan lide.

BF1942 er såmænd ganske godt, men da kun hvis man
er til den type spil.

mvh Per

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 10-02-03 11:57

> BF1942 er såmænd ganske godt, men da kun hvis man
> er til den type spil.

Og dermed fik du pillet eksistensgrundlaget for denne gruppe godt fra
hinanden :)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Per N

Dato : 10-02-03 12:03

On Mon, 10 Feb 2003 11:56:54 +0100, "Jacob Herold Nielsen"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

>Og dermed fik du pillet eksistensgrundlaget for denne gruppe godt fra
>hinanden :)

Jubii, så har jeg da udrettet noget idag. :)

Fra : Jakob Hansen

Dato : 10-02-03 19:32

On Mon, 10 Feb 2003 11:02:45 +0100, "[KBC]"
<kasper.bcNOSPAM@get2net.dk> wrote:

>Er dette et godt spil som er værd af købe????

Ja, hvis du er til den slags spil

Vær dog opmærksom på at det er rimeligt tungt, så hvis din puter
sutter, kan du lige så godt glemme det. Og så skal du bruge en
ordenlig linie! Glem alt om at køre det online uden adsl eller
lignende..

Hilsen
Jakob Hansen