Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Fax fra pc.
Fra : MAndersen

Dato : 10-02-03 09:07

Jeg har winXP og officeXP samt en fax tilsluttet min pc via USB.

Kan jeg sende fax fra min pc på samme måde som jeg sender mail ? Jeg har
f.eks. 3 forskellige dokumenter som skal blive til een fax, normalt har jeg
mailet det som vedhæftet men modtageren ønsker en telefax i stedet?

Jeg har forsøgt med det faxprogram der ligger under winXP, men det spørger
efter et modem. Jeg kører ADSL så ?

pfh tak
MAndersen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-02-03 13:55

MAndersen wrote:

> [...]
> mailet det som vedhæftet men modtageren ønsker en telefax i stedet?
>
> Jeg har forsøgt med det faxprogram der ligger under winXP, men det spørger

Hej
Har du ikke modem i pc ??
så bare sæt en tlf ledning i..
og så skulle du kunne print til fax
mv th

Fra : MAndersen

Dato : 10-02-03 15:57

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Har du ikke modem i pc ??
> så bare sæt en tlf ledning i..
> og så skulle du kunne print til fax
> mv th

Der er tilsluttet en telefax til pc'en via USB - men jeg kan ikke lige se
hvordan jeg skal få det til at køre.

mvh
MAndersen

Fra : Helmut Lotti

Dato : 10-02-03 16:33

Du skal installere faxdelen, som var den en printer.
Nå du så vil faxe et dokument, vælger du udskriv og vælger herefter, at du
vil udskrive til faxen, så skulle det virke.
Det virker da fint for mig!

Helmut Lotti