Andet multimedie
bentjuul 3670
Screensaver
Fra : Anette Linnea Rasmus~

Dato : 05-01-01 10:57

Hvilke programmer skal bruges til at lave screensavere med?

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Suffo

Dato : 05-01-01 13:27

Du kan med "anfy teams" java program lave en java screensaver men det
er som regel ikke særlig godt. Ellers prøv at kigge på
www.screensaver.com . det er noget tid siden jeg har været der så jeg
ved ikke om den findes.

Jeg mener de anbefaler borlands Screenmaker 5,0 ???

MVH
Suffo

Fra : Martin Schultz

Dato : 06-01-01 22:35

On Fri, 5 Jan 2001 10:56:57 +0100, "Anette Linnea Rasmussen"
<alr@tdk.dk> wrote:

>Hvilke programmer skal bruges til at lave screensavere med?

For at lave en rigtig screen saver skal du til at programmere fx.
Borland Delphi, Visual Basic eller en eller anden form for C++.

Fra : LaPPe

Dato : 12-01-01 20:37

Hvis du, som jeg, ikke kender noget til programmering, kan du lave en film
i Macromedia Flash og derefter findes der flere programmer, som kan lave en
screensaver for fig, nogle af dem har også fine funtioner som at lave en fin
installeringsfil til screensaveren således, at de er nem at dele ud...