samliv og salat
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-02-03 17:35

ja nu er jeg på besøg ved famillien på bornholm hvorfor at jeg har lejlighed
til at i hverdags formen være lidt mere tæt på hverdagens samlivs situasion
og det slår mig
i min famille og for store dele af den generation som jeg er vokset op i
mellem børn og forælder af 68 er akedemiker... der er kvinderne helt wilde
med at spsie salat og tynd næreings rig kød - hvor vi mænd egentligt trives
bedst ved nogen kolesterolrige well smagen retter - her er det meget
demokratisk man skifter lidt itl at lave mad .....afhæniiiiiiing af hvem der
har tid og det passer bedst det er ikke noget problem.
den neste kvinde jeg ellers tænker på - på den måde hun kan også bedst li
mad der lægger sig - men er det meget normalt at kvinder *tyranisere*
derres med mennesker med salater og anden form for kost .... hvor man ikke
føler nogen reel forandring fra før man spiste til man så at sige er færdig
?
og til de af kvinderne der har det på den måde - hvad er det fede ved at æde
kina kål og tomater ???

Mv
Bo M Mogensen

Fra : silodansker

Dato : 12-02-03 10:23

Hej Bo,
jeg mener at kunne forstå udfra dit lange og temmelig kryptiske brev, at
du ikker er begejstret for salat ? Det er jeg heller ikke. At spise grøn
salat er ligesom at bide i luft. En rigtig mand skal have en rigtig
steak; quinderne vil straks kunne mærke forskellen på vores lune
Det hele har i øvrigt intet med seksualitet at gøre !
Hyg
Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Chokmah

Dato : 12-02-03 12:31

On Wed, 12 Feb 2003 09:22:33 GMT, "silodansker"
<silodansker.news@kandu.dk> wrote:

>Hej Bo,
>jeg mener at kunne forstå udfra dit lange og temmelig kryptiske brev, at
>du ikker er begejstret for salat ? Det er jeg heller ikke. At spise grøn
>salat er ligesom at bide i luft.

yeps det er skidt :((( speiclt os der var børn i beg af 80 hvad vi dog
ikke måtte lide under af kina kål ad ad ad

>En rigtig mand skal have en rigtig
>steak; quinderne vil straks kunne mærke forskellen på vores lune
>Det hele har i øvrigt intet med seksualitet at gøre !

nej men samliv ..... det er jo sært hvorfor kvinder i bund og grund
eller i retfærdighedens tjenste så mange af dem er så wilde med salat
kontra mænd !
Mv
Bo MM

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 12-02-03 13:45

Chokmah <chokmah@c.dk> wrote in

> eps det er skidt :((( speiclt os der var børn i beg af 80 hvad vi dog
> ikke måtte lide under af kina kål ad ad ad

kinakål er kinesernes hævn over den hvide mand!

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-02-03 14:32

On Wed, 12 Feb 2003 12:45:27 +0000 (UTC), "Lars M. Pedersen"
<Lars@NOSPAMtyf.dk> wrote:

>Chokmah <chokmah@c.dk> wrote in

>kinakål er kinesernes hævn over den hvide mand!

kinserene og den MORDERNE FRI GJORTE kvinde i 70-80 erne !
en helt igenem led mande kaukasisk fjensk konspiration

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 12-02-03 21:18

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> wrote in message

> kinserene og den MORDERNE FRI GJORTE kvinde i 70-80 erne !
> en helt igenem led mande kaukasisk fjensk konspiration

Vil da lgie indskyde en ret - hvori der ingår en hel del kinakål, og så er
blevet indtaget af adskillige mænd med stort velbehag:

MAN TAGER: ½ ( stort) kinakål og snitter fint - lægger det i et ovnfad,
drysser salt på, og i ovnen i ca 20 min ved 200 grader MED folie eller låg
på. Derefter tager man kødet fra 1 stor kylling ( kogt mør i forvejen med 2
løg og salt) deler det i mundrette stykker, og fordeler over kinakålen.
ovenover kyllingkødet, hælder man en god karrysovs, lavet af suppen fra
kyllingen, karry, jævning og et skvæt fløde.

Prøv det, prøv det - server med ris og flyte.

nem hyggemiddag til gæstebud........kan laves det meste i forvejen, og så
har værtsparret tid til at hygge med gæsterne *S*

KH J¤mfruen)