"Real Myst" vs "Myst Masterpiece"
Fra : Steen Villumsen

Dato : 12-03-01 14:01

Hey folks,

jeg er en stor fan af det originale spil "Myst". Nu er jeg på lur efter
en opdateret version af spillet, men er blevet forvirret over at der nu
findes flere versioner.

Er der nogen der kender forskellene på "Real Myst" og "Myst
Masterpiece"?

På forhånd tak,

Steen Villumsen

Fra : DarkJedi

Dato : 12-03-01 15:49

> Er der nogen der kender forskellene på "Real Myst" og "Myst
> Masterpiece"?

Myst Masterpiece er en nyudgivelse af den klassiske myst i højere
farveopløsninger (24 bit), som gør det lidt flottere at se på, men det er
dog stadigvæk enkeltbilleder
.... modsat
Realmyst er den klassiske Myst lavet en "3D" - VRML-agtigt, som faktisk
virker ufattelig godt, når man lige vender sig til det!
Her kan man vælge farveopløsning og meget andet godt...så efter min mening,
hvis man kan affinde sig med at Myst er blevet rigtig 3D skal man gå efter
RealMyst

DarkJedi

Fra : Steen Villumsen

Dato : 12-03-01 16:33

DarkJedi <darkjedi@cyberimage.dk> wrote:

> [...]
> hvis man kan affinde sig med at Myst er blevet rigtig 3D skal man gå efter

Og den besluttede jeg mig så til at bestille, men ARGH - den findes kun
til PC... øv også...

/Steen

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-03-01 17:55

In article <1eq5tit.mgvy7nfl6tw6N%supersteen@mailme.dk>,
supersteen@mailme.dk (Steen Villumsen) wrote:

> jeg er en stor fan af det originale spil "Myst". Nu er jeg på lur efter
> en opdateret version af spillet, men er blevet forvirret over at der nu
> findes flere versioner.

Har du prøvet Riven?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Steen Villumsen

Dato : 13-03-01 08:18

<CUT>

> Har du prøvet Riven?

Jeg gik igang med Riven, sammen med en kollega i lørdags *slurp*.
Kanonflot! Vi spillede på et 2x1m lærrede, og især turen mellem øerne
var fantastisk flot.

/Steen