Op.Flashpoint- 2D teksturer forsvinder/fli~
Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 09-02-03 20:31

Jeg har det problem i Operation Flashpoint + Resistance at nogle 2D
teksturer flimre/forsvinder, det er kun veje og skygger
derforsvinder/flimre, dette sker konstant når jeg er i 3rd.person view og
knap så meget i 1.st person. (med mit gamle GF3 var det kun skyggerne der
flimrede).

Jeg troede ATI havde løst det problem i sine drivere - jeg har prøvet med
catalyst 2.4/2.5/3.0 uden det hjælper - er dog gået tilbage til 2.5 da med
3.0 var der gfx fejl i flere spil.

Jeg har installeret den seneste patch til Resistance 1.90 men det hjælper
ikke.(har også Gold upgrade CD-rom til det originale O.Flashpoint med
opdateringerne fra 1.1-1.3).
Men det har ikke hjulpet.

Jeg har hørt at hvis man spiller unden HW T&L så forsvinder problemet, men
så er spillet bare så umådeligt langsomt at det ikke er til at spille når
det ikke er slået til.

Er der andre ATi Radeon ejere der har samme problem som mig ? og evt en
løsning ?.

Har et Radeon9500Pro med catalyst 2.5 og winXP Pro SP1.

-Niels-

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-02-03 13:04

Niels Bjørk Pedersen wrote:
> [...]
> catalyst 2.4/2.5/3.0 uden det hjælper - er dog gået tilbage til 2.5 da med

Der er lige kommet nye drivere der fixer mange ting og giver bedre
performance oveni!

Prøv dem.

Mvh

Bruno

Fra : Mads Bahrt

Dato : 12-02-03 00:46

iddqd@worldonline.dk wrote:
> Der er lige kommet nye drivere der fixer mange ting og giver bedre
> performance oveni!
>
> Prøv dem.
>
> Mvh
>
> Bruno

Jeg personligt har ikke haft andet end problemer med disse drivere i
Operation Flashpoint. Er netop gået tilbage til at bruge Catalyst 2.3,
da disse giver langt større stabilitet på mit system.

MVH
Mads

Fra : Mads Bahrt

Dato : 12-02-03 00:47

Niels Bjørk Pedersen wrote:
> [...]
> løsning ?.
>
> Har et Radeon9500Pro med catalyst 2.5 og winXP Pro SP1.

Du kan muligvis finde noget på:
http://www.theavonlady.org/theofpfaq/index.htm

Fra : Thomas G

Dato : 14-02-03 12:25

> [...]
> løsning ?.
>
> Har et Radeon9500Pro med catalyst 2.5 og winXP Pro SP1.

Jeg havde ikke helt det samme problem (hos mig blev texturer som jord og
våben m.m. ind i mellem helt hvide). Nå men ved at gå ind i egenskaber og
ENABLE W.buffer og 32 bit Z buffer fik jeg problemet til at forsvinde ??.

Jeg spiller lige nu version 1.85 (men skal vist lige forbi og hente den
nyeste update)
Ati Radeon 9000
Catalyst 3.0 (driver og control panel) ... som jeg straks vil opdaterer til
version 3.1 hvis ellers den er mere stabil

mvh Thomas G