Bedste ATI RADEON driver
Fra : Kristian

Dato : 09-02-03 17:56

Har lige købt et ATI Radeon 9000 Atlantis Pro 128Mb.
Har problemer med at spille diverse spil (DFLW/GR/WOLF), det viser sig ved,
at lige før spillet skal starte går skærmen i sort, og PC'en skal
genstartes.
Så tænkte jeg, at der jo før har været problemer med div. Nvida drivere, så
kunne det jo også tænkes, at der også var problemer med ATI's drivere.
På ATI's hjemmeside kan man downloade flere af de "gamle" drivere.
Er der én, som I ved virker?
Min PC: Duron 800, 512Mb. Ram, Win XP Pro DK.
Det skal siges, at den driver jeg bruger, er ATI Catalyst 3.0.

Kan nogen hjælpe?

Kristian

Fra : pondus

Dato : 09-02-03 20:41

> Det skal siges, at den driver jeg bruger, er ATI Catalyst 3.0.

når du bruger denne driver skal du også bruge dx9

mvh
kuno

---

Fra : Kristian

Dato : 10-02-03 08:30

Det gør jeg.

Kristian

Fra : rhexis

Dato : 12-02-03 01:43

"pondus" <kuno@mail.xxxtele.dk> wrote in message

> når du bruger denne driver skal du også bruge dx9

Det passer ikke. DirectX9 er kun nødvendig, hvis man vil bruge
de ekstra muligheder DX9 understøtter. Catalyst kører fint med
en ældre version af DirectX.

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/