APC Ups model Back-UPS 420
Fra : Heine Christensen

Dato : 09-02-03 15:36

Hej

Jeg mangler et "Simple" kabel(grå) mellem denne UPS og com-porten på en
pc/server.

Jeg har et Smart kabel (sort) men denne fungerer ikke med denne UPS. I
tidernes morgen fik jeg fat i et diagram så jeg selv kunne lave kablet, MEN
det har jeg desværre fået smidt væk.

Er der en venlig sjæl som ligger inde med benforbindelserne på sådan et
kabel, så vil jeg blive glad for en "kopi" af dette.

På forhånd tak
Heine Christesnen
www.TeamHM.dk

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 09-02-03 15:49

http://shor.ter.dk/37495660

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg