Mac OS 9.1 og ATM
Fra : Henrik Dencker

Dato : 12-03-01 13:39

Hvilken ATM skal man indstallere på system 9.1, jeg kører med Suitcase 8.2,
og har indstalleret ATM 4.6.1 light, men det virker ikke, den kommer med
fejl når jeg går i printmenuen.

Henrik Dencker

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-03-01 17:53

Henrik Dencker <henrik.dencker@rc-media.dk> wrote:

> Hvilken ATM skal man indstallere på system 9.1, jeg kører med Suitcase 8.2,
> og har indstalleret ATM 4.6.1 light, men det virker ikke, den kommer med
> fejl når jeg går i printmenuen.

Hvad siger den? Bliver dine Postscript-skrifter pæne på skærmen i stor
forstørrelse? Hvis ja, så er det nok ikke ATM, som laver ballade.

Jeg kører selv ATM 4.6.1 på Mac OS 9.1 IE, men det er dog
Deluxe-udgaven.

--
René

Fra : Henrik Dencker

Dato : 13-03-01 08:07

> Hvad siger den? Bliver dine Postscript-skrifter pæne på skærmen i stor
> forstørrelse? Hvis ja, så er det nok ikke ATM, som laver ballade.

Skrifterne er ok, det er i udprintsmenuen at jeg får fejl.

Fra : Simple

Dato : 13-03-01 16:30

> Skrifterne er ok, det er i udprintsmenuen at jeg får fejl.

Du skal sætte et mellemrum mellem ~ og "Suitcase menufonts" i
kontrolpanelet med samme navn.

Det er en fejl der opstår i triologien SuitCase - ATM og OS-9.1.

Stig

Mailto:stigleerbeck@mac.com
http://www.SimpleSoft.dk - http://www.MacPeriferi.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 13-03-01 19:53

> [...]

> og har indstalleret ATM 4.6.1 light, men det virker ikke, den kommer med

Hej Henrik,
På 9.1 CD'en ligger ATM 6, i en mappe, så den skal installeres seperat
(ligeledes med Acrobat Reader 4.05).

--
med venlig hilsen
Michael, bagsværd