MC Kørekort
Fra : Kenneth Drægert Niel~

Dato : 09-02-03 10:51

Jeg har besluttet mig at jeg her til foråret vil tage kørekort til MC.
Derfor har jeg undersøgt markedet for MC undervisning i Kbh onmrådet men
synes det virker lidt uoverskueligt. Er der nogle her i gruppen der kan
anbefale en god kørelærer?

Venlig hilsen

Kenneth Nielsen
København V

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-02-03 12:01

"Kenneth Drægert Nielsen" <kdn@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Derfor har jeg undersøgt markedet for MC undervisning i Kbh onmrådet men
> synes det virker lidt uoverskueligt. Er der nogle her i gruppen der kan

Jeg kan klart anbefale Tip Top Trafik på Frederiksberg, hvor jeg tog mit
kort i foråret/sommeren 2001. Jeg havde Jacoob som lærer og selvom Tip Top
ikke er de billigste så var og er jeg en glad og tilfreds kunde

Jeg endte med at betale ca. 8k for mit kort.

Hilsner og god fornøjelse med kortet,

--
Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 09-02-03 14:32

Det var en mørk og stormfuld aften da Tony Lorentzen skrev
news:b25cdj$1v8m$1@news.cybercity.dk i dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> mit kort i foråret/sommeren 2001. Jeg havde Jacoob som lærer og selvom
> Tip Top ikke er de billigste så var og er jeg en glad og tilfreds

Ham vil jeg da også gerne anbefale. Det tog lidt mindre end 1½ måned fra
første teoritime til jeg havde kortet.

> Jeg endte med at betale ca. 8k for mit kort.

Husk at der ikke er indberegnet køretimen før køreprøven og prøvegebyr i
pakken, så du ender på de 8000,-

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-02-03 15:49

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote:

> Det var en mørk og stormfuld aften da Tony Lorentzen skrev
> news:b25cdj$1v8m$1@news.cybercity.dk i dk.fritid.motorcykel:

Arh.... Det var det vist ikke Det var nærmere en lys og dejlig
vinterformiddag

> Husk at der ikke er indberegnet køretimen før køreprøven og prøvegebyr i
> pakken, så du ender på de 8000,-

Jeps det er faktisk rigtigt. Det kom også bag på et par stykker på mit
hold - selvom han havde sagt det tidligere.

Hilsner,

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 09-02-03 10:58

> [...]
> Derfor har jeg undersøgt markedet for MC undervisning i Kbh onmrådet men
> synes det virker lidt uoverskueligt. Er der nogle her i gruppen der kan

Hej Kenneth

God ide. Ålholms køreskole og Tip Top Trafik for altid gode anmeldelser.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Hekto