Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Bærbar
Fra : hjulstad

Dato : 09-02-03 01:23

Jeg har en bærbar PC med TV-out.
Jeg har forbundet kabler, men ingen billed på TV. Jeg er så fundet frem til
at man skal bruge et program til at skifte mellem PC -> TV.
Jeg har prøvet TVTool, men den siger at det skal være nVida grffikkort. det
har jeg ikke eller hvad????

Det er en Toshiba Tecra. med, Trident Video Accelerator CyberBlade- XP
(toshiba)
Hvilket program skal jeg bruge for at få biled på mit TV.

Mange tak
Thomas

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 09-02-03 13:57

hjulstad wrote:
> Det er en Toshiba Tecra. med, Trident Video Accelerator CyberBlade- XP
> (toshiba)
> Hvilket program skal jeg bruge for at få biled på mit TV.

Skal du ikke bare trykke "Funktionstast" + 5?

\Mandal

Fra : hjulstad

Dato : 09-02-03 14:28

Tak skal du have. Den havde jeg helt glemt. (Fn+F5) Når man ikke bruger det,
bliver det jo bare glemt.
Tak
Th

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 09-02-03 16:10

hjulstad wrote:
> Tak skal du have. Den havde jeg helt glemt. (Fn+F5) Når man ikke
> bruger det, bliver det jo bare glemt.

Ja, selvfølgelig F5 og ikke bolot 5 (tastefejl). Dine andre spørgsmål
kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Kender ikke den specifikke bærbar
:(

\Mandal

Fra : hjulstad

Dato : 09-02-03 14:33

Hvordan ændrer man Pal/NTSC? ved du det?
Jeg kan ikke komme ind i TSetup i DOS. hvordan gør jeg det?
Har du også Tecra?
Jeg ved ikke om du kan svare på mine spørgsmål, men jeg prøver.

Fortsat god weekend