Billige grafikkort m. tv-out...?
Fra : Magnus

Dato : 08-02-03 22:45

Da jeg har en dvd brænder og er begyndt at redigere noget video så kunne jeg
godt bruge et kort med tv-out men vil ikke betale en formue som man hurtigt
kan gøre på grafikkort. Mit nuværende er et 4 år gammelt kort med 16 MB og
det har kunne det det skulle men der er ingen tv-out.

Kan jeg få et kort med god tv-out og så jeg kan få billed både på monitor og
tv-out samtidigt da jeg ikke har tv'et i samme rum som pc og vigtigst til
billig penge...?

Nogle der kan anbefale et kort...Hvad med et ATI...
Xpert2000 Pro TV-Out Bulk AGP / 32MB / 1920x1200 / Rage 128 Pro 279 kr.
fundet på edbpriser.dk?

/Magnus

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 09-02-03 00:55

"Magnus" skrev:

> [...]
og
> tv-out samtidigt da jeg ikke har tv'et i samme rum som pc og vigtigst til

Se på Matrox G550. Koster ca. en tusse. Er det for meget?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-02-03 02:41

> [...]
> Nogle der kan anbefale et kort...Hvad med et ATI...
> Xpert2000 Pro TV-Out Bulk AGP / 32MB / 1920x1200 / Rage 128 Pro

Ovenstående er et udmærket kort til pengene. Med lidt justering kan man også
få en hæderlig billedkvalitet ud af det.

Vær dog opmærksom på at din monitor også kører 50Hz, når TV er slået til, så
det er ikke behageligt at arbejde ved.

--
signing off.. Martin Sørensen