Ledningsdiagram for Royal Enfield
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 08-02-03 22:14

Hello i stuen

Ved renovering af Royal Enfield Meteor Minor 1960 er jeg kommet så langt,
at jeg skal have ledningsnettet på plads. Og det er ikke så enkelt endda.
Så hvis nogen skulle være i besiddelse af noget der ligner et diagram for
denne maskine, eller måske for en anden Royal Enfield fra samme tid med
alternator ladesystem, det kan dreje sig om 350- og 500 Bullet eller Meteor
700, vil jeg blive meget taknemlig for en håndsrækning.

Med entusiastisk hilsen

Palle Bugtrup

Fra : T.T.Toft

Dato : 08-02-03 23:27

Hej !

Hvis alt andet skulle glippe, vil jeg mene at Du på
http://www.nalynn.btinternet.co.uk/ROYALENFIELD.htm kan få fat i en kopi af
den originale workshop-manual, som nok også inkluderer el-diagram m.v.

M.v.h.
Thomas Toft

Fra : Hans Olsen

Dato : 09-02-03 02:14

Hejsa
Jeg tror ikke du skal begynde at rode de forskellige modeller
sammen, 350 - 500 osv. - de er som nat dag.
prøv at spørge her evt. hvis ikke du allerede er medlem:
min var meget speciel at renovere, godt nok en anden
model og årgang. 350cc Bullet 1958.
http://hjem.get2net.dk/hans_olsen/afoto/

MVH
Hans Olsen

Fra : Jens Jessen

Dato : 09-02-03 13:04

> [...]
Meteor
> 700, vil jeg blive meget taknemlig for en håndsrækning.

Firmaet GT Forlag har næsten 1000 titler over motorcykler fra ca. 1945-ca.
1975 og der også en instruktionsbog der netop dækker din model i
årene1958-60, og på side 42 er ledningsdiagrammet.
Hvis du er intereseret kan du skrive til: gt.forlag@mail.dk

Fra : H.Brønd

Dato : 09-02-03 13:25

http://home2.inet.tele.dk/hebr/india.htm
Prøv at ringe til Bjarne, han har en gammel Enfield han selv har "lavet".
Henning Brønd