SimCity4 patch - hvordan??
Fra : Sven

Dato : 08-02-03 18:26

Hej.
Har købt spillet SimCity4 til min søn, og har installeret det. Nu er der så
kommet en officiel patch til spillet, men hvor kan man downloade denne
patch? Hans PC er ikke på internettet, så EA's officielle "Autoupdate" kan
ikke bruges her. http://simcity.ea.com/

Nogen der ved, hvor jeg kan downloade denne patch og så flytte den ind på
sønnikes PC?

Sven

Fra : Gerner

Dato : 08-02-03 19:25

On Sat, 8 Feb 2003 18:26:21 +0100, "Sven" <chanelle4@get2net.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>ikke bruges her. http://simcity.ea.com/
>
>Nogen der ved, hvor jeg kan downloade denne patch og så flytte den ind på

Det er noget med at det er nogle DLL filer, og så er i lige vidt hvis i ikke ved
hvordan de installeres. De kan downloades fra EA's ftp sider.
Men hvor og hvilke filer der skal DL ved jeg ikke.

En genvej kunne være at installere sc4 på en internet pc og opdatere den og så
flytte mappen til den anden computer.
Men det har du nok selv tænkt på.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Sven

Dato : 08-02-03 20:18

> En genvej kunne være at installere sc4 på en internet pc og opdatere den
og så
> flytte mappen til den anden computer.
> Men det har du nok selv tænkt på.

Ja, det har jeg, men jeg synes det er for dårligt, at man SKAL have en
internetforbindelse for at opgradere et spil som bl.a. er lagt an på
singleplayer! Jeg ved ikke hvorfor EA har så meget imod, at man henter f.eks
en "patch.exe" som man så kan flytte rundt til den/de PC'ere man vil
opdatere.

Jeg ønsker IKKE at "forurene" min PC med spil, og derfor er ovenstående ide
ikke så god i dette tilfælde.

Sven

Fra : Gerner

Dato : 08-02-03 23:40

On Sat, 8 Feb 2003 20:17:51 +0100, "Sven" <chanelle4@get2net.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>singleplayer! Jeg ved ikke hvorfor EA har så meget imod, at man henter f.eks
>en "patch.exe" som man så kan flytte rundt til den/de PC'ere man vil
>opdatere.

Er der ikke en en nordisk afdeling af enten EA eller Maxis ? Snak med dem om at
få tilsendt filerne.

>Jeg ønsker IKKE at "forurene" min PC med spil, og derfor er ovenstående ide
>ikke så god i dette tilfælde.

Drejer sog kun om nogle få timer, så kan du slette den igen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Martin K

Dato : 09-02-03 11:48

Gerner wrote:
> Drejer sog kun om nogle få timer, så kan du slette den igen.

Det er rigtigt nok. Men en unistall er ikke altid nok, derefter skal man til
at rode med registreringsdatabasen for at få det *helt* væk. Jeg forstår
udemærket det med 'forureningen', sådan har jeg det med andre programmer,
som jeg ikke synes hører hjemme på en given pc.

--
Martin K

Fra : Svend .Tveskæg.

Dato : 09-02-03 12:28

wrote:

> [...]
>opdatere.
>
>Jeg ønsker IKKE at "forurene" min PC med spil, og derfor er ovenstående ide

Endnu en grund til ikke at betale for deres lort, så lige en
anmeldelse af det i troldspejlet og de hastigheds problemer der har
præget de tidligere versioner af spillet har EA sørget for også er
tilstede i version 4, selv på en kraftig PC.

Hvem husker ikke Simcity 2000 der ret hurtigt blev omdøbt til Slowcity
2000.

Anyway patchet har været uploadet i alt.binaries.warez.0-day.games,

Jeg har hentet det og kan maile det til dig, jeg skal bruge din email
adresse samt hvormeget der maks må attaches i mails til dig.

Patchet fylder ca. 8MB og du skal kunne pakke rar filer ud maskine.

Fra : Sven

Dato : 09-02-03 15:28

> Jeg har hentet det og kan maile det til dig, jeg skal bruge din email
> adresse samt hvormeget der maks må attaches i mails til dig.

Tak for tilbuddet, men jeg fik patchen fra 3dgamers

Sven

Fra : Gerner

Dato : 09-02-03 13:56

> [...]
dk.spil.computer:

>Jeg ønsker IKKE at "forurene" min PC med spil, og derfor er ovenstående ide

Det forlyder at der findes en patch hos 3dgamers.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto