S: Bagplade & harness
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-02-03 16:01

Hejsa..

Jeg sælger en dktechgear bagplade og diverite harness for 900 kr. brugt et
år ca. 100 dyk.

Fra : kim henriksen

Dato : 09-02-03 09:58

Hej Jonas !

Har du evt. et par digitalbilleder og en størrelse på harness`en ?

Mvh. Kim.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 09-02-03 14:54

"kim henriksen" <munch_30@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Har du evt. et par digitalbilleder og en størrelse på harness`en ?

Jeg har sendt dig nogle billeder og harness er one size fits all.

Fra : BN

Dato : 10-02-03 10:11

> Jeg har sendt dig nogle billeder og harness er one size fits all.

Er det muligt, du kan ligge dem ud på en hjemmeside, jeg vil også gerne se
dem ?

BN

Fra : kim henriksen

Dato : 10-02-03 18:41

Tak for billederne Jonas ! De er ekspederet videre til en dykkerbekendt der
muligvis er varm på et sådant bagpladesystem.

Har du evt. nogle kommentarer til hvorfor du udskifter, etc. ?

Jeg dykker selv med et lignende setup og er ret glad for dets enkelthed.

Fra : Allan Hansen

Dato : 10-02-03 19:11

> Tak for billederne Jonas ! De er ekspederet videre til en dykkerbekendt
der
> muligvis er varm på et sådant bagpladesystem.

Findes der et fælles sted på nettet hvor man kan lægge billeder der er
relevante i indlæg fra denne gruppe. Jeg har tidligere lagt billed i
dk.binaer men det er kun for cybercity kunder (vistnok). Har sunsite et
relevant binært sted ?

Allan Hansen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 10-02-03 22:17

Allan Hansen:

> Findes der et fælles sted på nettet hvor man kan lægge billeder
> der er relevante i indlæg fra denne gruppe. Jeg har tidligere lagt
> billed i dk.binaer men det er kun for cybercity kunder (vistnok).

Alle kan læse fra dk.binaer - det er en officiel nyhedsgruppe.

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.de/>

Fra : Allan Hansen

Dato : 11-02-03 08:28

"Peter Fjelsten" <nospam@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Alle kan læse fra dk.binaer - det er en officiel nyhedsgruppe.

Måske har jeg så et problem. Jeg kan se, læse og skrive i dk.binaer i
news.cybercity, men jeg kan ikke se gruppen eller finde indlæg fra f.eks
google ( grupper ), hvor dk.binaer er opsplittet i 4 grupper.

Allan Hansen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 11-02-03 10:19

Allan Hansen:

> Måske har jeg så et problem. Jeg kan se, læse og skrive i
> dk.binaer i news.cybercity, men jeg kan ikke se gruppen eller
> finde indlæg fra f.eks google ( grupper ), hvor dk.binaer er
> opsplittet i 4 grupper.

Google har ikke binære grupper. Det har Sunsite heller ikke. Men alle
rigtige danske udbydere har.

Fra : Henrik Manley

Dato : 18-02-03 19:47

> Alle kan læse fra dk.binaer - det er en officiel nyhedsgruppe.

Det er ikke alle newsserver der har de binære grupper, blandt andet
understøtter sunsite ikke binære grupper. (bends.dk gør det heller ikke) Jeg
ved at tele.dk, tiscali og cybercity gør det og sikkert også de fleste
andre kommercielle udbydere.

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 18-02-03 15:42

"Jonas Lüttichau" <sletdettejluttichau@magnetix.dk> wrote in message
> Jeg sælger en dktechgear bagplade og diverite harness for 900 kr. brugt et
> år ca. 100 dyk.

Den er hermed solgt.