Død gruppe
Fra : Ole :-\)

Dato : 08-02-03 15:03

Sammen med NFL sæsonen dødede gruppen så helt - trist, jeg må finde noget
andet at spilde tiden på (jeg har idéer)

--
Venlig hilsen

http://lifesucks.dk en weblog
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 08-02-03 18:15

" Ole " skrev i en meddelelse...
> Sammen med NFL sæsonen dødede gruppen så helt - trist,
> jeg må finde noget andet at spilde tiden på (jeg har idéer)

Hvordan er det nu med sport og sex? Og hvem er det nu, der har
sagt nogen vise ord om disse emner og deres indbyrdes fællesskab?

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 08-02-03 19:05

Grethe / Sportslex skrev
> Hvordan er det nu med sport og sex? Og hvem er det nu, der har
> sagt nogen vise ord om disse emner og deres indbyrdes fællesskab?

Det lyder som noget for dk.helbred*

Det er sagt af en af de ufatteligt magne gamle socialdemokratiske kvinder -
gift med én, som engang var blev fotograferet til Se & Hør

Fra : Neiklot

Dato : 10-02-03 23:11

+
RIP

Fra : Lars Ehlers

Dato : 21-02-03 01:49

" Ole " <ole@spørg.mig> wrote in message
> Sammen med NFL sæsonen dødede gruppen så helt - trist, jeg må finde noget
> andet at spilde tiden på (jeg har idéer)

Ja det er noget af en stille periode herovre lige nu. Kun ishockey (San Jose
Sharks er i bunden af deres gruppe) og basketball (Golden State Warriors er
heller ikke noget at skrive hjem om), så jeg følger ikke rigtigt med.

Baseball sæsonen starter snart, vi trænger til en hel del opmuntring efter
SF Giants kiksede i finalen sidste år.

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 22-02-03 19:50

Lars Ehlers skrev
> [...]
er
> heller ikke noget at skrive hjem om), så jeg følger ikke rigtigt med.

Så må du kigge lidt længere mod syd og håbe Lakers finder formen igen

> Baseball sæsonen starter snart, vi trænger til en hel del opmuntring efter
> SF Giants kiksede i finalen sidste år.

Det må være trist med MLB og NFL-hold tidligt ude.

Er der nogen i US som spiller håndbold eller badminton?

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Lars Ehlers

Dato : 24-02-03 02:38

On Sat, 22 Feb 2003 19:50:14 +0100, "LifeSucks.dk" <spam@ads.føj>
wrote:

>Så må du kigge lidt længere mod syd og håbe Lakers finder formen igen

Ja, det er da i de mindste et hold, der kan noget De kan endda
også vinde uden Shaq er med.

>Det må være trist med MLB og NFL-hold tidligt ude.

I det mindste er der jo masser af "action" uden for sæsonen, meget af
det er i bedste soap opera stil (f.eks. 49'ers fyring af deres
træner).

>Er der nogen i US som spiller håndbold eller badminton?

Badminton ja, håndbold nej. Håndbold er totalt ukendt i USA, jeg har
selv et større problem med at forklare, hvad håndbold er for en sport.
En af mine kolleger fra arbejde har spurgt meget til den sport, men
det var først efter en tur til Danmark i sidste måned, hvor han så det
i fjernsynet, at han fattede hvad det gik ud på.

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 24-02-03 13:24

Lars Ehlers skrev
> Ja, det er da i de mindste et hold, der kan noget De kan endda
> også vinde uden Shaq er med.

Ja, alle kan da vinde med disse
http://www.nba.com/lakers/dance/200203_lakergirls.html supportere

Kobe har vist sit livs sæson. Nogle af de ting de viser i NBA Action er
jo vilde - selv for NBA. Bl.a. en detalje hvor han alene løb i mellem 4
forsvarer og dunkede bolden på dem

> I det mindste er der jo masser af "action" uden for sæsonen, meget af
> det er i bedste soap opera stil (f.eks. 49'ers fyring af deres
> træner).

Det ser vi jo ikke meget til i det lille land. Synes det er værd at
bemærke at Steve M. fandt et nyt hold inden 49'ers fik ny træner - men
manden er jo også god. Tror næsten at Lions vinder deres første udesejr
i 2 år her i den næste sæson.

> [...]
> det var først efter en tur til Danmark i sidste måned, hvor han så det
> i fjernsynet, at han fattede hvad det gik ud på.

Skal du have nogle VHS med over. Så kan du jo lave lidt markedsføring

--
Venlig hilsen