Et lille stykke med 80'er
Fra : Troels

Dato : 08-02-03 14:55

Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig med fra hvilken sang følgende stammer.
Ellers tror jeg snart jeg får tæsk af kæresten hvis jeg bliver ved med at
fløjte det.

http://boriz.dyndns.dk/wave/wave.html

Jeg mener det er en sang fra en gang i 80'erne.

Og for at komme evt. kommentarer om mit keyboardspil til livs, vil jeg
citerer Elton John: "Don't shoot me, I'm only the pianoplayer". Og det er
jeg jo så faktisk ikke.. Btw. er slutningen lidt forkert, men jeg håber
alligevel nogen kan genkende det.

/Troels

Fra : Anne

Dato : 08-02-03 15:03

On Sat, 8 Feb 2003 14:54:56 +0100, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

> [...]
>Er der nogen der kan hjælpe mig med fra hvilken sang følgende stammer.
>Ellers tror jeg snart jeg får tæsk af kæresten hvis jeg bliver ved med at

Hej! Det er helt klart AHA - "take on me"...og ja, det er rigtig nok
80'er, så det batter!
Mvh. Anne

Fra : Troels

Dato : 10-02-03 14:51

> Hej! Det er helt klart AHA - "take on me"...og ja, det er rigtig nok
> 80'er, så det batter!

Takker! Havde den faktisk i tankerne på et tidspunkt... men det kan jeg jo
sagtens komme og sige nu

/Troels