Video fra Salem Express, Ægytpen
Fra : Henrik Manley

Dato : 08-02-03 13:53

Jeg har lige lagt en lille video (14 mb) på min hjemmeside.

Vær lidt tålmodig da jeg kun har 512 kbit båndbredde.

http://bends.dk/galleri/video/video_klip.htm

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk

Fra : Gryndahl

Dato : 08-02-03 15:01

Fine hyggelige film du har der !

Hvor ligger Salem Express såen cirka i Rødehavet ? Og på hvilken dybde -
det ser ikke synderligt dybt ud...
(kan ikke ligeee finde det i min store Egypter vragbog)

Mvh
- Gryn -
www.scubasserne.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Manley

Dato : 08-02-03 15:11

Lige ud for Safaga ca. 80 km syd for Hughada, der max 31 meter uden for
vraget, et par meter dybere inden i det.

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk

Fra : Michael

Dato : 08-02-03 15:24

Hej Henrik!!

Kanon flot video du har taget!!

Mvh Michael

Fra : Søren Reinke

Dato : 09-02-03 22:29

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
> Jeg har lige lagt en lille video (14 mb) på min hjemmeside.
>
> Vær lidt tålmodig da jeg kun har 512 kbit båndbredde.
>
> http://bends.dk/galleri/video/video_klip.htm

Hej Henrik

En kanon flot film du har lavet der :)

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
--== Pinse Træf 6-9 Juni ==--