Bmw 650 gs
Fra : Joachim Schmidt

Dato : 08-02-03 13:33

Hej!

Jeg mangler et stykke værktøj til min mc.
Det drejer sig om en almindelig torxnøgle - blot med den forskel at der skal
være hul i midten af den.
Er dette noget man kan købe ved enhver mc-forhandler eller er det kun bmw
der benytter disse?

Joachim

Fra : Megas

Dato : 08-02-03 13:41

Joachim Schmidt wrote:
> [...]
> der skal være hul i midten af den.
> Er dette noget man kan købe ved enhver mc-forhandler eller er det kun

Du kan købe dem som løse toppe eller hele sæt i Silvan, man bruger samme
slags skruer til alle mulige ting :)

--
Megas
---

Fra : Richard

Dato : 08-02-03 13:44

Joachim Schmidt wrote:
> [...]
> være hul i midten af den.
> Er dette noget man kan købe ved enhver mc-forhandler eller er det kun bmw

Bruges også af Nokia på fx deres sat-modtager 9602 til at holde
kabinettet sammen og pilfingre ude. - men der sidder de ikke mere fast,
end at man kan løsne dem med en lille alm. skruetrækker, der passer i
"kærven". Måske elektronikforretninger har disse nøgler?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 08-02-03 14:32

> [...]
> være hul i midten af den.
> Er dette noget man kan købe ved enhver mc-forhandler eller er det kun bmw

Jeg har sådan et sæt bits indeholdende:
- T10-15-20-25-27-30-40 alle med hul i midten.

Sættet er fra:
"Wekader" og hedder "Handy-box No.1618-0770"

Hvor det er købt ved jeg ikke da jeg har fået det som gave.

Hvor bor du i DK ?

---
mvh
Dan Dethlefsen
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 08-02-03 14:55

"Joachim Schmidt" <joachim.schmidt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være hul i midten af den.
> Er dette noget man kan købe ved enhver mc-forhandler eller er det kun bmw

De specielle skruer hedder/kaldes "TORX MED HUL" og benyttes specielt hvor
fabrikanterne mener at "pilfingre" ikke skal kunne komme til.

Du kan købe "Torx bits med hul" flere steder.

Jeg har set dem i Byggemarkedkæden "BYGGEKRAM"
Hvis du er fra københavnsområdet kan de også købes hos:

Brinck Elektronik KBH
Frederiksborggade 42
1360 København K
Tlf : 33 11 15 70